Articolul precedent |
Articolul urmator |
757 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 20:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:004 (56) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173) |
SM ISO690:2012 MELNIC, Igor, GOLOVCO, Vasile. Particularităţile instrumentelor de marketing în vînzările online. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 22-23 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Vol.1, pp. 41-44. ISBN 978-9975-75-893-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii" Chișinău, Moldova, 22-23 septembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:004 | ||||||
JEL: C8, M15, M31, M37, O3 | ||||||
Pag. 41-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the present day, the importance of the Internet for a company’s activity cannot be neglected. Practically the Internet has influenced all the marketing policies within the framework of a company, and especially, the promotion policy. This article describes the main online marketing tools used for promoting and developing an online business, and also for increasing the rankings in the searching engines, namely: mobile phone’s optimization, content marketing, SEM (Search Engine Marketing), social media, local SEO. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, online marketing, Internet, optimization, promotion, securing of loyal customers, brand |
||||||
|