Particularităţile instrumentelor de marketing în vînzările online
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
757 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 20:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:004 (56)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173)
SM ISO690:2012
MELNIC, Igor, GOLOVCO, Vasile. Particularităţile instrumentelor de marketing în vînzările online. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 22-23 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Vol.1, pp. 41-44. ISBN 978-9975-75-893-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.1, 2017
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii"
Chișinău, Moldova, 22-23 septembrie 2017

Particularităţile instrumentelor de marketing în vînzările online

CZU: 339.138:004
JEL: C8, M15, M31, M37, O3

Pag. 41-44

Melnic Igor, Golovco Vasile
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 aprilie 2018


Rezumat

In the present day, the importance of the Internet for a company’s activity cannot be neglected. Practically the Internet has influenced all the marketing policies within the framework of a company, and especially, the promotion policy. This article describes the main online marketing tools used for promoting and developing an online business, and also for increasing the rankings in the searching engines, namely: mobile phone’s optimization, content marketing, SEM (Search Engine Marketing), social media, local SEO.

Cuvinte-cheie
marketing, online marketing, Internet, optimization, promotion,

securing of loyal customers,

brand