Strategii de promovare prin intermediul brandingului în domeniul asigurărilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
466 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 22:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:368 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (803)
Asigurări. Prevederi comunitare prin împărtășirea riscurilor (111)
SM ISO690:2012
BULAT, Veronica. Strategii de promovare prin intermediul brandingului în domeniul asigurărilor. In: Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации , 26 octombrie - 26 noiembrie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic”, 2020, Editia 6, Vol.2, pp. 168-174. ISBN 978-9975-83-115-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации
Editia 6, Vol.2, 2020
Conferința "Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации "
Comrat, Moldova, 26 octombrie - 26 noiembrie 2020

Strategii de promovare prin intermediul brandingului în domeniul asigurărilor

CZU: 339.138:368

Pag. 168-174

Bulat Veronica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2021


Rezumat

Sistemul de promovare este un sistem de control holistic al formelor și metodelor care contribuie la formarea mărcii și la crearea unei imagini decente a asigurătorului. Pentru elaborarea unei strategii și tactici eficiente de promovare, alegerea intermediarilor este necesar în mod obligatoriu să se stabilească în mod clar, și totodată la analiza metodelor de promovare care contribuie la crearea cererii pieței, iar pentru a stimula o dezvoltarea a serviciilor de asigurarea, instrumentele media se folosesc în mod obigatoriu. În condițiile actuale de concurență acerbă, globalizare și informatizare a societății, participanții pe piața asigurărilor sunt pur și simplu obligați să activeze instrumente de publicitate și publicitate pentru a stimula vânzările produsului de asigurare pentru a atrage potențiali asigurători.

The promotion system is a system of holistic control of the forms and methods that contribute to the formation of the brand and to the creation of a decent image of the insurer. In order to develop an effective promotion strategy and tactics, the choice of intermediaries must be clearly established, as well as the analysis of promotion methods that contribute to the creation of market demand, and to stimulate the development of insurance services, tools the media must be used. In the current conditions of fierce competition, globalization and computerization of society, insurance market participants are simply required to activate advertising and publicity tools to stimulate sales of the insurance product to attract potential insurers.

Cuvinte-cheie
marketing, promovare, branding, asigurări, publicitate,

marketing, promotion, branding, Insurance, Advertising