Articolul precedent |
Articolul urmator |
466 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 22:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:368 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (803) |
Asigurări. Prevederi comunitare prin împărtășirea riscurilor (111) |
SM ISO690:2012 BULAT, Veronica. Strategii de promovare prin intermediul brandingului în domeniul asigurărilor. In: Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации , 26 octombrie - 26 noiembrie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic”, 2020, Editia 6, Vol.2, pp. 168-174. ISBN 978-9975-83-115-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации Editia 6, Vol.2, 2020 |
|||||
Conferința "Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации " Comrat, Moldova, 26 octombrie - 26 noiembrie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 339.138:368 | |||||
Pag. 168-174 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Sistemul de promovare este un sistem de control holistic al formelor și metodelor care contribuie la formarea mărcii și la crearea unei imagini decente a asigurătorului. Pentru elaborarea unei strategii și tactici eficiente de promovare, alegerea intermediarilor este necesar în mod obligatoriu să se stabilească în mod clar, și totodată la analiza metodelor de promovare care contribuie la crearea cererii pieței, iar pentru a stimula o dezvoltarea a serviciilor de asigurarea, instrumentele media se folosesc în mod obigatoriu. În condițiile actuale de concurență acerbă, globalizare și informatizare a societății, participanții pe piața asigurărilor sunt pur și simplu obligați să activeze instrumente de publicitate și publicitate pentru a stimula vânzările produsului de asigurare pentru a atrage potențiali asigurători. |
|||||
Cuvinte-cheie marketing, promovare, branding, asigurări, publicitate, marketing, promotion, branding, Insurance, Advertising |
|||||
|