Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-20(23) pentru cuvîntul-cheie "marketing research"
Aplicarea cercetărilor de marketing în studierea situaţiilor atipice |
Şargu Lilia1, Dascaliuc Daniela2 |
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice |
Vol.50. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-299-6. |
Disponibil online 11 November, 2019. Descarcări-12. Vizualizări-651 |
Portretul chinezesc: metodă de cercetare în marketing |
Corlateanu Elena |
Interuniversitaria |
Ediția 19, Vol.1. 2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-304-4.. |
Disponibil online 18 August, 2023. Descarcări-23. Vizualizări-270 |
Particularităţile cercetărilor de marketing în agricultură |
Mîrza Sergiu |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova |
Nr. 12(2) / 2013 / ISSN 1857-1239 |
Disponibil online 3 March, 2014. Descarcări-46. Vizualizări-948 |
Specificul activităţii de marketing a întreprinderilor pe piaţa cerealelor |
Petrovici Sergiu1, Mîrza Sergiu2 |
Economie |
Vol.37. 2013. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-252-1. |
Disponibil online 12 April, 2020. Descarcări-43. Vizualizări-581 |
Monitoring research in marketing. Monitoring as an information system tool |
Cercas Maria, Zgherea Georgetta |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 19, Vol.3. 2021. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-40-3. |
Disponibil online 30 December, 2021. Descarcări-2. Vizualizări-245 |
Маркетинговый анализ рентабельности экологически чистой продукции |
Zamula Irina |
Paradigma contabilităţii şi auditului: realităţi naţionale, tendinţe regionale şi internaţionale |
Ediția 5. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-127-48-6. |
Disponibil online 29 December, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-202 |
Маркетинговые исследования эффективности коммуникационной деятельности полиции АТО Гагаузия |
Gaidarji Vitalii, Mironova Svetlana, Ghenova Svetlana |
Комратский государственный университет |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-116-1. |
Disponibil online 12 January, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-495 |
Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing |
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia |
Economica |
Nr. 1(123) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 17 May, 2023. Descarcări-170. Vizualizări-603 |
Study on the behavior of real estate consumers on the market of the Republic of Moldova |
Burbulea Rodica, Movileanu Veronica |
State Agrarian University of Moldova |
Cadastru și Drept |
Vol.55. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-271-2; 978-9975-64-328-3. |
Disponibil online 12 January, 2022. Descarcări-14. Vizualizări-480 |
Consumer preferences as a basis for positioning wine-making products in the regional market of the ATU Gagauzia |
Aricova Liubov |
Development through research and innovation |
Ediția 2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-54-0. |
Disponibil online 14 December, 2021. Descarcări-1. Vizualizări-238 |
Проблемы проведения маркетинговых исследований для обоснования эффективности развития мультимодальной транспортной сети Украины |
Lebedev Natalia |
Международный гуманитарный университет |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.1. 2015. Cahul, Republica Moldova. ISBN 978-9975-914-98-7. |
Disponibil online 18 June, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-225 |
Потребительское предпочтение как основа позиционирования винодельческой продукции на региональном рынке АТО Гагаузия |
Aricova Zinovia, Aricova Liubov |
Комратский государственный университет |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Editia 8. 2022. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3526-4-2.. |
Disponibil online 7 February, 2023. Descarcări-23. Vizualizări-167 |
Cercetarea în biblioteca publică |
Drăgănel Angela |
Magazin bibliologic |
Nr. 3-4 / 2020 / ISSN 1857-1476 |
Disponibil online 21 October, 2020. Descarcări-20. Vizualizări-565 |
Специфика спроса и предложения туристских услуг компании «Viabastet» |
Dilan Neli |
Молдавский Государственный Университет |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2021. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-158-88-6. |
Disponibil online 7 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-74 |
Necesitatea strategiilor de marketing în cadrul întreprinderilor prestatoare de servicii |
Onofrei Alexandru, Guja Anatolie |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2021. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-158-88-6. |
Disponibil online 7 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-57 |
Codul vamal și drepturile de import al Republicii Moldova |
Onofrei Alexandru, Guja Anatolie |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-69-3. |
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-40. Vizualizări-598 |
The role of marketing research and wise decision making in bussiness prosperity |
Mancoș Lesi |
Technical University of Moldova |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor |
Vol.2. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-632-6. |
Disponibil online 2 July, 2020. Descarcări-7. Vizualizări-361 |
Конвергенция маркетинговых подходов в условиях устойчивого развития |
Sadchenko Elena |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2021. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3496-2-8; 978-9975-3496-1-1. |
Disponibil online 23 February, 2021. Descarcări-2. Vizualizări-838 |
The need for marketing research under competitive pressure increasing |
Suslenco Alina |
"Alecu Russo" State University of Balti |
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere |
Vol.35. 2019. Iași, România. ISBN 978-606-685-687-4. |
Disponibil online 12 February, 2020. Descarcări-50. Vizualizări-785 |
1-20 of 23