Portretul chinezesc: metodă de cercetare în marketing
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
358 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 08:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138 (436)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
SM ISO690:2012
CORLATEANU, Elena. Portretul chinezesc: metodă de cercetare în marketing. In: Interuniversitaria, Ed. 19, 4 mai 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2023, Ediția 19, Vol.1, pp. 5-14. ISBN 978-9975-50-303-7..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 19, Vol.1, 2023
Conferința "Interuniversitaria"
19, Bălți, Moldova, 4 mai 2023

Portretul chinezesc: metodă de cercetare în marketing

CZU: 339.138

Pag. 5-14

Corlateanu Elena
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 18 august 2023


Rezumat

The article describes the technique of the Chinese portrait and its application on the basis of the "Alecu Russo" State University in Balti. In marke-ting, the Chinese portrait represents a qualitative and creative study technique, which consists in translating the studied object into a completely different universe, and the results of the research provide a wide range of information on the brand or activity being researched.

Cuvinte-cheie
marketing, marketing research, qualitative research, quantitative research