Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
946 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 20:45 |
SM ISO690:2012 MÎRZA, Sergiu. Particularităţile cercetărilor de marketing în agricultură. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2013, nr. 12(2), pp. 301-308. ISSN 1857-1239. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova | ||||||
Numărul 12(2) / 2013 / ISSN 1857-1239 | ||||||
|
||||||
Pag. 301-308 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Marketing research play a key role in the marketing system, because they provide the information necessary for its operation. Based on their known characteristics and market opportunities and can solve problems facing businesses. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing research, marketing research process, research enterprise, research results. |
||||||
|