IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Universitatea Agrară de Stat din Moldova

2021 - 1

Perspectivele marketingului holistic în epoca tendinței de aderare la Uniunea Europeană
Gangan Svetlana , Gangan Iulian
Perspectives and achievements within European Integration of Moldova
Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. . 13-16.
Disponibil online 3 February, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 1

Tendințele dezvoltării marketingului online pentru susținerea afacerilor în Republica Moldova
Gangan Svetlana , Doga Valeriu , Bîrca Iulita
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice
Nr. 1 / 2020 / ISSN 1857-3630 / ISSNe 1857-3630
Disponibil online 31 December, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 1

Perspectivele fidelizării clienţilor în condiţiile noilor provocări economice
Gangan Svetlana
Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene
2019. Chișinău, Republica Moldova. Tipografia „Adrilang“. 300-304.
Disponibil online 27 December, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 3

Aspecte în cunoaşterea pieţei produselor agroalimentare
Gangan Svetlana , Dombrovschi Ina
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice
Vol.50. 2018. Chișinău, Republica Moldova. Universitatea Agrară de Stat din Moldova. 27-31.
Disponibil online 11 November, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Recent evolutions in the development of the agricultural sector of the Republic of Moldova
Doga Valeriu , Ignat Anatolie , Gangan Svetlana
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice
Vol.50. 2018. Chișinău, Republica Moldova. Universitatea Agrară de Stat din Moldova. 43-48.
Disponibil online 11 November, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indicaţia geografică, denumirea de origine – instrumente eficiente de marketing pentru promovarea dezvoltării socio-economice a ţării
Burbulea Rodica , Movileanu Veronica , Gangan Svetlana
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice
Vol.50. 2018. Chișinău, Republica Moldova. Universitatea Agrară de Stat din Moldova. 136-140.
Disponibil online 11 November, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 1

Priorităţi strategice de dezvoltare a activităţii de marketing în cadrul gospodăriilor producătoare de cereale
Gangan Svetlana , Mîrza Sergiu
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.5. 2017. Chișinău, Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 152-157.
Disponibil online 17 April, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2013 - 2

Delimitări conceptuale şi clasificări privind produsele agroalimentare
Gangan Svetlana , Mîrza Sergiu
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1239
Disponibil online 29 November, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evoluţia drepturilor de proprietate în sectorul agricol al Republicii Moldova
Gangan Svetlana , Ignat Anatolie
Economie Lucrări ştiinţifice
Vol.37. 2013. Chișinău, Republica Moldova. Centrul editorial UASM. 112-116.
Disponibil online 12 April, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012 - 1

Managementul competitivităţii
Coşer Cornel , Gangan Svetlana
Economie şi Sociologie
Nr. 1 / 2012 / ISSN 1857-4130
Disponibil online 13 December, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011 - 4

Strategii de marketing în vederea dezvoltării turismului intern în Republica Moldova
Gangan Svetlana , Negritu Diana , Şuşu-Ţurcan Aurelia
Economie. Lucrări ştiinţifice
2011. Chișinău, Republica Moldova. Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. 32-36.
Disponibil online 2 October, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The language of advertising
Gangan Svetlana , Susarencu Elvira , Hodenco Elena
Economie. Lucrări ştiinţifice
2011. Chișinău, Republica Moldova. Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. 82-86.
Disponibil online 2 October, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Distribuţia produselor agroalimentare: realităţi şi perspective
Gangan Svetlana
Economie. Lucrări ştiinţifice
2011. Chișinău, Republica Moldova. Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. 10-13.
Disponibil online 2 October, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Distribuţia produselor agroalimentare: realităţi şi perspective
Gangan Svetlana , Doga Valeriu
Economie şi Sociologie
Nr. 2 / 2011 / ISSN 1857-4130
Disponibil online 13 December, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2010 - 2

The impact of existing law of the Republic of Moldova on wine market development
Gangan Svetlana
Scientific papers. Series “Management, Economic Engineering in Agriculture and Rural Development”
Vol. 10, / 2010 / ISSN 2284-7995 / ISSNe 2285-3952
Disponibil online 29 March, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The significance of marketing in developing the forestry agency “Moldsilva”
Gangan Svetlana , Burbulea Rodica , Bădărău Alina
Scientific papers. Series “Management, Economic Engineering in Agriculture and Rural Development”
Vol. 10, / 2010 / ISSN 2284-7995 / ISSNe 2285-3952
Disponibil online 29 March, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-16 of 16