Strategii de marketing în vederea dezvoltării turismului intern în Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
688 70
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 17:50
SM ISO690:2012
GANGAN, Svetlana, NEGRITU, Diana, ŞUŞU-ŢURCAN, Aurelia. Strategii de marketing în vederea dezvoltării turismului intern în Republica Moldova. In: Economie. : Lucrări ştiinţifice, 1-2 iunie 2010, Chişinău. Chişinău: Centrul editorial UASM, 2010, Vol. 25 (2), pp. 32-36. ISBN 978-9975-64-194-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie.
Vol. 25 (2), 2010
Seminarul "Economia sectorului agroalimentar – realizări şi perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 iunie 2010

Strategii de marketing în vederea dezvoltării turismului intern în Republica Moldova


Pag. 32-36

Gangan Svetlana, Negritu Diana, Şuşu-Ţurcan Aurelia
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 2 octombrie 2019


Rezumat

The latest researches show that the domestic tourism has a considerable impact on economies, societies and cultures of different concerned countries. Besides the economic impact, the domestic tourism has a profound socio-cultural significance, its effects being felt on different planes: consumption, use of leisure time, training and public education, raising the quality of the environment, preserving local traditions and cultures. The social and economic importance of domestic tourism, contributing to the increased quality of life research shows timeliness and the necessity to promote this sector.

Cuvinte-cheie
-