Articolul precedent |
Articolul urmator |
587 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 11:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.77 (665) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290) |
SM ISO690:2012 BURBULEA, Rodica, MOVILEANU, Veronica, GANGAN, Svetlana. Indicaţia geografică, denumirea de origine – instrumente eficiente de marketing pentru promovarea dezvoltării socio-economice a ţării. In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 136-140. ISBN 978-9975-64-299-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice Vol.50, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice" Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.77 | ||||||
Pag. 136-140 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Goods of intellectual origin, primarily objects subject to legal protection, have been recognized for many decades as valuable economic goods that meet certain needs, are predominantly technological, scientific or artistic, and subject to commercialization through market transactions. The specific nature of transactions in intellectual products, imposed by the particularities of the commodities to be marketed, has given rise to a particular treatment of that market segment, known in the literature and economic practice by close notions, such as the intellectual property market, the knowledge market, the innovation market, the licensing market, technology transfer, etc. |
||||||
Cuvinte-cheie intellectual property, geographical indication, designations of origin |
||||||
|