Indicaţia geografică, denumirea de origine – instrumente eficiente de marketing pentru promovarea dezvoltării socio-economice a ţării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
587 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-27 11:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
347.77 (665)
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290)
SM ISO690:2012
BURBULEA, Rodica, MOVILEANU, Veronica, GANGAN, Svetlana. Indicaţia geografică, denumirea de origine – instrumente eficiente de marketing pentru promovarea dezvoltării socio-economice a ţării. In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 136-140. ISBN 978-9975-64-299-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice
Vol.50, 2018
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice"
Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018

Indicaţia geografică, denumirea de origine – instrumente eficiente de marketing pentru promovarea dezvoltării socio-economice a ţării

CZU: 347.77

Pag. 136-140

Burbulea Rodica, Movileanu Veronica, Gangan Svetlana
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 noiembrie 2019


Rezumat

Goods of intellectual origin, primarily objects subject to legal protection, have been recognized for many decades as valuable economic goods that meet certain needs, are predominantly technological, scientific or artistic, and subject to commercialization through market transactions. The specific nature of transactions in intellectual products, imposed by the particularities of the commodities to be marketed, has given rise to a particular treatment of that market segment, known in the literature and economic practice by close notions, such as the intellectual property market, the knowledge market, the innovation market, the licensing market, technology transfer, etc.

Cuvinte-cheie
intellectual property, geographical indication, designations of origin