Articolul precedent |
Articolul urmator |
700 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-05 16:15 |
SM ISO690:2012 GANGAN, Svetlana, SUSARENCU, Elvira, HODENCO, Elena. The language of advertising. In: Economie. : Lucrări ştiinţifice, 1-2 iunie 2010, Chişinău. Chişinău: Centrul editorial UASM, 2010, Vol. 25 (2), pp. 82-86. ISBN 978-9975-64-194-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie. Vol. 25 (2), 2010 |
||||||
Seminarul "Economia sectorului agroalimentar – realizări şi perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 iunie 2010 | ||||||
|
||||||
Pag. 82-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ultimele decenii publicitatea s-a dezvoltat ca un factor cultural. Publicitatea influenţează planificarea, prezentarea şi finanţarea domeniilor publice. Datorită distribuirii sale masive are o mare influenţă asupra limbajului cotidian. Publicitatea îşi lasă amprentele asupra obişnuintelor noastre, asupra valorilor şi limbajului. |
||||||
Cuvinte-cheie Advertising, benefit, consumer, market research, needs, persuasion, product, distribution |
||||||
|