The language of advertising
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
700 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-05 16:15
SM ISO690:2012
GANGAN, Svetlana, SUSARENCU, Elvira, HODENCO, Elena. The language of advertising. In: Economie. : Lucrări ştiinţifice, 1-2 iunie 2010, Chişinău. Chişinău: Centrul editorial UASM, 2010, Vol. 25 (2), pp. 82-86. ISBN 978-9975-64-194-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie.
Vol. 25 (2), 2010
Seminarul "Economia sectorului agroalimentar – realizări şi perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 iunie 2010

The language of advertising


Pag. 82-86

Gangan Svetlana, Susarencu Elvira, Hodenco Elena
 
State Agrarian University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 octombrie 2019


Rezumat

În ultimele decenii publicitatea s-a dezvoltat ca un factor cultural. Publicitatea influenţează planificarea, prezentarea şi finanţarea domeniilor publice. Datorită distribuirii sale masive are o mare influenţă asupra limbajului cotidian. Publicitatea îşi lasă amprentele asupra obişnuintelor noastre, asupra valorilor şi limbajului.

Cuvinte-cheie
Advertising, benefit, consumer, market research, needs, persuasion, product, distribution