IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Anul fondării  2011
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 34 / 2023  (3 din 3)18    
 2023  (3 din 3)45    
Nr. 34 18
Nr. 33 14
Nr. 32 13
 2022  (4 din 3)26    
Nr. 31 6
Nr. 30 4
Nr. 29 11
Nr. 28 5
 2021  (4 din 3)22    
Nr. 27 2
Nr. 26 6CZU
Nr. 25 5CZU
Nr. 24 9CZU
 2020  (4 din 3)12    
Nr. 23 2CZU
Nr. 22 1CZU
Nr. 21 4CZU
Nr. 20 5CZU
 2019  (4 din 3)8    
Nr. 19 3CZU
Nr. 18 2CZU
Nr. 17 1CZU
Nr. 16 2CZU
 2017  (2 din 3)2    
Nr. 12 1
Nr. 11 1
 2014  (1 din 3)1    
Nr. 5 1
 2012  (1 din 3)1    
Nr. 2 1
imagine

pISSN: 2248-3004
Journal of Romanian Literary Studies

În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2012 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole117258824638
Volume235640473
Total14031522519

Vizualizări   129

Conţinutul numărului de revistă

The approach towards competences – instance of gain or loss in learning? 19-29
Callo Tatiana , Bâlici Veronica
The impact of the family on the formation of deviant behavior of adolescents 57-64
Cucer Angela
An epistemic and axiological itinerary of the professionalization of teachers 65-73
Vicol Nelu
Communication in teaching: a basis for developing children's communication skills 74-82
Hadîrcă Maria
The concept of praxiology: evolutive aspects 176-180
Afanas Aliona
The conceptual and methodological framework of the professionalization of teachers: theoretical references 181-187
Afanas Aliona
Children conduct disorders: diagnostic criteria and psychological counseling techniques 266-272
Cerlat Raisa
The transfiguration of ethnofolkloric constituents into the creation of the writer Spiridon Vangheli (90 years since birth) 357-364
Niţă-Cocieru Mariana
Regulatory framework for the regulation of extracurricular education in the Republic of Moldova 365-371
Andrieş Vasile
Lectoral performance-convergence of conceptual-mental models in school pragmatics 573-576
Croitoru Lucica
The influence of creativity in developing the motivation of primary school students 604-609
Stoian Oana-Mălina