Articolul precedent |
Articolul urmator |
878 133 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 22:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:005 (8) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
Management (1894) |
SM ISO690:2012 ȚĂRUȘ, Radu. Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, Ed. 1, 13-20 octombrie 2017, Chișinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2018, pp. 100-105. ISBN 978-9975-3168-7-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2018 | ||||||
Conferința "Conferinţă ştiinţifică internaţională aniversară" 1, Chișinău, Moldova, 13-20 octombrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:005 | ||||||
Pag. 100-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate înregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil în timp dacă includ componenta de ”infotainment” (arta de a transmite informații într-un mod amuzant și durabil). |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, produs, imagine, management, brand, eveniment, strategie, communication, product, image, management, brand, event, strategy |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului"> <meta name="citation_author" content="Țăruș Radu"> <meta name="citation_publication_date" content="2018"> <meta name="citation_collection_title" content="Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare"> <meta name="citation_firstpage" content="100"> <meta name="citation_lastpage" content="105"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Universitas_Europaea_2017_pp100-105.pdf">