Articolul precedent |
Articolul urmator |
964 140 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-08-05 16:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:005 (8) |
Общие вопросы торговли. Рынок (837) |
Управление. Менеджмент (1987) |
SM ISO690:2012 ȚĂRUȘ, Radu. Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, Ed. 1, 13-20 octombrie 2017, Chișinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2018, pp. 100-105. ISBN 978-9975-3168-7-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2018 | |||||||||
Conferința "Conferinţă ştiinţifică internaţională aniversară" 1, Chișinău, Moldova, 13-20 octombrie 2017 | |||||||||
|
|||||||||
CZU: 339.138:005 | |||||||||
Pag. 100-105 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate înregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil în timp dacă includ componenta de ”infotainment” (arta de a transmite informații într-un mod amuzant și durabil). |
|||||||||
Cuvinte-cheie comunicare, produs, imagine, management, brand, eveniment, strategie, communication, product, image, management, brand, event, strategy |
|||||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului"> <meta name="citation_author" content="Țăruș Radu"> <meta name="citation_publication_date" content="2018"> <meta name="citation_collection_title" content="Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare"> <meta name="citation_firstpage" content="100"> <meta name="citation_lastpage" content="105"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Universitas_Europaea_2017_pp100-105.pdf">