IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-20(47) pentru cuvîntul-cheie "product"
Calitatea imobilului – un element important în luarea deciziei de cumpărare
Rotaru Olesea
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei
2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-58-8.
Disponibil online 15 February, 2022. Descarcări-3. Vizualizări-299
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii de formare și dezvoltare a capacităților de înmulțire și împărțire a numerelor naturale la elevii din clasa a III-a
Ciubuc Rita1, Nour Alexandra2
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-312-7.
Disponibil online 30 November, 2021. Descarcări-18. Vizualizări-558
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Analiza dezvoltării pieţei produselor şi serviciilor de alimentaţie publică
Tăzlăvan Doina
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Nr. 10 / 2012 / ISSN 1857-1239
Disponibil online 14 December, 2013. Descarcări-56. Vizualizări-983
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea şi asigurarea competitivităţii pîinii şi produselor de panificaţie pe piaţă în baza activităţii de marketing
Petrovici Sergiu, Dumbrava Dorina
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Nr. 10 / 2012 / ISSN 1857-1239
Disponibil online 9 December, 2013. Descarcări-31. Vizualizări-1474
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului
Țăruș Radu
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare
2018. Chişinău. ISBN 978-9975-3168-7-3.
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-133. Vizualizări-873
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The language of advertising
Gangan Svetlana, Susarencu Elvira, Hodenco Elena
State Agrarian University of Moldova
Economie.
2011. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-194-4.
Disponibil online 2 October, 2019. Descarcări-6. Vizualizări-714
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The promotion of ecological tourism products in order to attract tourists to practice ecological tourism
Toma Laurenţiu1, Seinic Valeriu2
1 Lucian Blaga University Sibiu,
2 State Agrarian University of Moldova
Economie
Vol.37. 2013. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-252-1.
Disponibil online 13 April, 2020. Descarcări-2. Vizualizări-537
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
On the inverse operations in the class of preradicals of a module category, I
Jardan Ion12
1 Technical University of Moldova,
2 Institute of Mathematics and Computer Science ASM
Buletinul Academiei de Ştiinţe a Republicii Moldova. Matematica
Nr. 1(83) / 2017 / ISSN 1024-7696 /ISSNe 2587-4322
Disponibil online 4 August, 2017. Descarcări-2. Vizualizări-949
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Concurenţa în agricultură ca o pârghie de stimulare a competitivităţii produselor în unităţile agricole din România şi Republica Moldova
Popescu Agata1, Timofti Elena2
Contabilitate
Vol.27. 2010. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-997564-196-8 .
Disponibil online 31 May, 2020. Descarcări-15. Vizualizări-623
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marca – element strategic al întreprinderilor moderne
Moraru Andreea
Drept, Economie şi Informatică
Nr. 1(14) / 2008 / ISSN 1810-8725
Disponibil online 28 November, 2013. Descarcări-21. Vizualizări-1357
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Competitivitatea produselor vinicole moldovenești în contextual celui de-al doilea embargou pe piața federației ruse și liberalizării pieței Uniunii Europene
Luca Ion
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 3. 2014. Chişinău. ISBN 978-9975-75-678-5.
Disponibil online 25 March, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-242
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Analiza statistică a evoluţiei şi tendinţei de dezvoltare a producţiei fabricate din industria tutunului
Deliu Angela1, Bîrca Iulita2
Economie şi Sociologie
Nr. 4 / 2010 / ISSN 1857-4130
Disponibil online 19 July, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-261
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Conceptul teoretic al costului de producţie: esenţa economică şi structura lui
Deliu Angela
Economie şi Sociologie
Nr. 2 / 2010 / ISSN 1857-4130
Disponibil online 18 July, 2022. Descarcări-32. Vizualizări-339
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mecanisme de încurajare a inovaţiilor și transferului tehnologic
Soroceanu Igor
Intellectus
Nr. 1-2 / 2019 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087
Disponibil online 9 August, 2019. Descarcări-13. Vizualizări-768
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Programs with criminalistic content in the audio-visual area of the Republic of Moldova: typological and discursive particularities
Rusnac Ludmila
Moldova State University
International Journal of Communication Research
Nr. / 2019 / ISSN 2246-9265
Disponibil online 19 December, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-74
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Représentations métaphoriques du produit dans le discours économique
Burcea Raluca-Gabriela
Université Spiru-Haret, Bucharest
Intertext
Nr. Ed. sp / 2016 / ISSN 1857-3711 /ISSNe 2345-1750
Disponibil online 7 October, 2016. Descarcări-0. Vizualizări-1504
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obiectul de studiu al expertizei merceologice. factorii ce influenţează la stabilirea preţului unui produs. metodica tip aplicată la cercetarea produselor industriei uşoare de larg consum şi a produselor alimentare şi agroalimentare..
Cechina Tatiana
Legea şi Viaţa
Nr. 4(328) / 2019 / ISSN 2587-4365 /ISSNe 2587-4373
Disponibil online 25 April, 2019. Descarcări-42. Vizualizări-1291
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
An effectiveness model in processing activities of agricultural raw material
Babii Leonid
"Alecu Russo" State University of Balti
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации
Editia 8. 2022. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3526-4-2..
Disponibil online 8 February, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-186
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Influența ambalajului asupra deciziei consumătorului
Rața Nadejda, Căpăţînă Valentina
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 18. 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-975-5..
Disponibil online 6 August, 2020. Descarcări-54. Vizualizări-655
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Использование cms opencart для создания сайта электронной коммерции студентами экономической специальности
Velicova Tatiana1, Adascaliţei Adrian A.2
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации
Ediția 3. 2017. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3021-7-3.
Disponibil online 28 January, 2019. Descarcări-7. Vizualizări-807
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 47