Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
879 133
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 22:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:005 (8)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
Management (1894)
SM ISO690:2012
ȚĂRUȘ, Radu. Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, Ed. 1, 13-20 octombrie 2017, Chișinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2018, pp. 100-105. ISBN 978-9975-3168-7-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2018
Conferința "Conferinţă ştiinţifică internaţională aniversară"
1, Chișinău, Moldova, 13-20 octombrie 2017

Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului

CZU: 339.138:005

Pag. 100-105

Țăruș Radu
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate înregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil în timp dacă includ componenta de ”infotainment” (arta de a transmite informații într-un mod amuzant și durabil).

The transmission of information is a classic classic of demonstrations; however, man can only record a limited number of information. Lectures or lessons can have a more lasting effect over time if they include the "infotainment" component (the art of transmitting information in a fun and sustainable way).

Cuvinte-cheie
comunicare, produs, imagine, management, brand, eveniment, strategie,

communication, product, image, management, brand, event, strategy

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-96719</cfResPublId>
<cfResPublDate>2018</cfResPublDate>
<cfStartPage>100</cfStartPage>
<cfISBN>978-9975-3168-7-3</cfISBN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/96719</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor &icirc;n promovarea brandului produsului</cfTitle>
<cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>comunicare; produs; imagine; management; brand; eveniment; strategie; communication; product; image; management; brand; event; strategy</cfKeyw>
<cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate &icirc;nregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil &icirc;n timp dacă includ componenta de &rdquo;infotainment&rdquo; (arta de a transmite informații &icirc;ntr-un mod amuzant și durabil).</p></cfAbstr>
<cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The transmission of information is a classic classic of demonstrations; however, man can only record a limited number of information. Lectures or lessons can have a more lasting effect over time if they include the &quot;infotainment&quot; component (the art of transmitting information in a fun and sustainable way).</p></cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-50294</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-50294</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-50294-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Țăruș</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Radu</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>