Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1094 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-06 23:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07+005 (1) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (200) |
Management (1920) |
SM ISO690:2012 CĂLIN, Iuliana. Stilul de conducere al școlii în perspectiva eficienței educației: considerații conceptuale și praxiologice. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 1(19), pp. 92-100. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.92-100 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(19) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.92-100 | ||||||
CZU: 37.07+005 | ||||||
Pag. 92-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se abordează stilul de conducere al școlii în contextul social-pedagogic actual, nevoia reconsiderării acestuia în perspectiva asigurării eficienței educației printr-o concepere inovativă a sistemului de conducere, bazat pe competențe, valorizarea individului, modernizarea structurii organizaționale și a conținuturilor activității de conducere managerială |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, conducere, stil, eficienţă, administrare, management, leadership, structura, finalităţi, model, calitate, organizaţie, manager, personalitate, abordare managerială, education, leadership, style, efficiency, administration, management, leadership, structure, finality, model, Quality, organization, manager, personality, managerial approach |
||||||
|