Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-11(11) pentru cuvîntul-cheie "mix de marketing"
Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing |
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia |
Economica |
Nr. 1(123) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 17 May, 2023. Descarcări-171. Vizualizări-620 |
Rolul strategiilor de marketing în stabilizarea activităţii organizaţiei în perioadă de criză economică |
Grosu Vladimir |
Economica |
Nr. 4(86) / 2013 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 21 February, 2014. Descarcări-30. Vizualizări-1511 |
Mixul de marketing în sectorul bancar |
Deliu Angela, Brodesco Lilian |
Economie şi Sociologie |
Nr. 2 / 2012 / ISSN 1857-4130 |
Disponibil online 27 November, 2013. Descarcări-97. Vizualizări-1151 |
Highlights of the marketing mix strategy on the market of sea buckthorn products |
Pituşcan Feodosie1, Mîrza Sergiu2 |
1 Trade Co-operative University of Moldova, 2 State Agrarian University of Moldova |
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development |
Nr. 1(15) / 2021 / ISSN 2345-1424 /ISSNe 2345-1483 |
Disponibil online 7 July, 2021. Descarcări-16. Vizualizări-424 |
Marketing approach aimed at valorizing rural area |
Chiriac Lilia |
Technical University of Moldova |
Journal of Social Sciences |
Nr. 1 / 2020 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 6 April, 2020. Descarcări-9. Vizualizări-695 |
Perfecţionarea activităţii de marketing – cheia succesului firmei |
Bodiu Elena, Childescu Valentina |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3. |
Disponibil online 2 July, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-210 |
Marketingul inovaţional – sursă a avantajului competitiv/ Innovational Marketing - Source ofCompetitive Advantage / Инновационный маркетинг - источник конкурентных преимуществ |
Chiriac Lilia |
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere” |
Nr. 3-4(11-12) / 2016 / ISSN 2457-5550 |
Disponibil online 4 December, 2019. Descarcări-67. Vizualizări-861 |
Particularitățile mixului de marketing în instituțiile de învățământ superior |
Şişcan Ecaterina |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 2(122) / 2019 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 1 September, 2019. Descarcări-159. Vizualizări-1026 |
Politica de produs a asigurărilor bancare |
Prunici Sandra, Cucoş Stela |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor |
Volumul II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978978-9975-45-543-5. |
Disponibil online 14 December, 2022. Descarcări-48. Vizualizări-340 |
Politica de promovare și formare a prețului pe piața construcțiilor |
Coroi Paula |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor |
Volumul II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978978-9975-45-543-5. |
Disponibil online 9 December, 2022. Descarcări-65. Vizualizări-379 |
Aspecte teoretice privind procesului de planificare a activităţii de marketing în cadrul întrepinderii |
Chiriac Lilia12, Suvac Natalia1 |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-249-6. |
Disponibil online 30 May, 2023. Descarcări-35. Vizualizări-254 |
1-11 of 11