Aspecte teoretice privind procesului de planificare a activităţii de marketing în cadrul întrepinderii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
254 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 18:31
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Lilia, SUVAC, Natalia. Aspecte teoretice privind procesului de planificare a activităţii de marketing în cadrul întrepinderii. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.3, pp. 415-418. ISBN 978-9975-45-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014

Aspecte teoretice privind procesului de planificare a activităţii de marketing în cadrul întrepinderii


Pag. 415-418

Chiriac Lilia12, Suvac Natalia1
 
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 30 mai 2023


Rezumat

In the market economy, in the situation of competiton, political and social changing, enterprises should develop an action plan that provides the opportunityto evaluate the effectiveness of business, to control the expenses and to estimate the profit. To enable successful local companies, it has to plan business activity in general andmarketing in particular. The elaboration of marketing planis a complex, difficult and lengthy process. In a marketing, all the elements of the marketing mix should be structured and described to achieve goals and objectivesof the company. Planning marketing activiies, market analyses, sales, expenses contribute to a clearer delineation of activities and directions for the future development of the firm and its success.

Cuvinte-cheie
plan de marketing, planificarea de marketing, analiză, planificare, realizare, control, mix de marketing, activitate de marketing