Mixul de marketing în sectorul bancar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1145 96
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 12:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:336.71(478) (2)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Monedă. Sistem monetar. Bănci. Bursa de mărfuri (772)
SM ISO690:2012
DELIU, Angela, BRODESCO, Lilian. Mixul de marketing în sectorul bancar. In: Economie şi Sociologie, 2012, nr. 2, pp. 187-193. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 2 / 2012 / ISSN 1857-4130

Mixul de marketing în sectorul bancar
CZU: 339.138:336.71(478)

Pag. 187-193

Deliu Angela, Brodesco Lilian
 
Universitatea de Studii Europene din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

În prezenta lucrare vom urmări utilizarea mixul de marketing în sectorul bancar din Republica Moldova. În acest sens, este redată esenţa şi necesitatea utilizării mixului de marketing, cadrul său. La fel, este redată esenţa componentelor mixului de marketing.

In this paper we are going to follow the use of marketing mix in the banking sector in the Republic of Moldova. In this sense, there is given the essence and the need to use marketing mix, within it. So, the essence of marketing mix components is given.

Cuvinte-cheie
mix de marketing, produs, preţ, distribuţie,

plasare