IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-20(39) pentru cuvîntul-cheie "consumer behavior"
Calitatea imobilului – un element important în luarea deciziei de cumpărare
Rotaru Olesea
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei
2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-58-8.
Disponibil online 15 February, 2022. Descarcări-3. Vizualizări-301
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impact of art-marketing on consumer choice
Bulat Veronica
Moldova State University
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.1. 2023. Comrat. ISBN 978-9975-83-254-0; 978-9975-83-255-7.
Disponibil online 23 April, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-240
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Digitalizarea domeniului alimentar în condițiile pandemiei „Covid-19”
Cojocaru Crina-Maria
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 20, Vol.3. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-3590-1-6..
Disponibil online 11 April, 2023. Descarcări-7. Vizualizări-221
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Influența reclamei asupra comportamentului consumatorului
Hămuraru Maria
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-142-57-1.
Disponibil online 3 April, 2020. Descarcări-40. Vizualizări-780
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicitatea Uniunii Europene ca proces de comunicare
Omaba Abechi Joseph, Şinghirei Valentina
Acțiunea de politică externă a Uniunii Europene: direcții, realizări și perspective
2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-62-581-4.
Disponibil online 12 January, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-130
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul comunicării publicitare în comportamentul consumatorilor
Vicol Liliana
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2.
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-110. Vizualizări-783
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Actual şi perspective privind nivelul şi structura consumului de băuturi în România
Alecu Iulian, Constantin M.
Contabilitate
Vol.32. 2013. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-244-6.
Disponibil online 28 May, 2020. Descarcări-15. Vizualizări-661
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Noi tehnici de dezvoltare a relaţiilor cu clienţii
Savciuc Oxana
Competitivitatea şi Inovarea în Economia Cunoaşterii
Ediția 21, Vol.2. 2018. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-931-1.
Disponibil online 21 January, 2019. Descarcări-58. Vizualizări-744
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eye-tracking in advertising research: an investigation among generation Z and Y of shock tactics’ effectiveness
Gaugaş Tatiana
Academy of Economic Studies of Moldova
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS)
Nr. / 2023 / ISSN 1857-436X /ISSNe 2537-6179
Disponibil online 9 January, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-92
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Youth and sustainable consumption: understanding awareness and adoption trends
Buzdugan Adriana, Nepotu Lucia
Moldova State University
EcoSoEn
Nr. 3-4 / 2023 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X
Disponibil online 11 January, 2024. Descarcări-12. Vizualizări-137
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cercetarea comportamentului consumatorului de mașini electrice
Buzdugan Adriana
EcoSoEn
Nr. 3-4 / 2020 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X
Disponibil online 29 December, 2020. Descarcări-21. Vizualizări-498
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Особенности установления рыночного равновесия: ценовой и потребительский аспекты
Ivaniko Anatolii
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.2. 2017. Comrat. ISBN 978-9975-83-040-9.
Disponibil online 19 February, 2019. Descarcări-0. Vizualizări-495
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eficienţa protecţiei drepturilor de proprietate intelectuală prin prisma comportamentului consumatorului autohton de bunuri și servicii
Remeșovschi Natalia
Intellectus
Nr. 2 / 2023 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087
Disponibil online 5 January, 2024. Descarcări-3. Vizualizări-93
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Effects of content marketing on customer satisfaction and brand loyalty
Baydaş Abdulvahap, Ata Serhat, Coşkuner Mehmet
Duzce University
Journal of Social Sciences
Nr. 2 / 2023 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504
Disponibil online 10 July, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-166
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Conceptual aspects of consumer behaviour
Grunzu Tatiana, Chiriac Lilia
Technical University of Moldova
Journal of Social Sciences
Nr. 2 / 2018 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504
Disponibil online 21 April, 2019. Descarcări-7. Vizualizări-989
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Protecția drepturilor consumatorului în contextul pandemiei de COVID-19 în Republica Moldova
Cazanji Olesea
Educația și cercetarea în învățământul superior: realități și perspective
1. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-3509-1-4 (PDF).
Disponibil online 24 June, 2023. Descarcări-13. Vizualizări-165
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Implicațiile factorilor demografici și economici în comportamentul consumatorului
Remeșovschi Natalia1, Andrițchi Virgilia2
Strategii și politici de management în economia contemporană
Ediţia 7. 2022. Chişinău. e-ISBN 978-9975-147-65-1.
Disponibil online 8 February, 2023. Descarcări-81. Vizualizări-335
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The impact of COVID-19 on consumer behavior of financial banking services
Mistrean Larisa
Academy of Economic Studies of Moldova
Development through research and innovation
Ediția 2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-54-0.
Disponibil online 14 December, 2021. Descarcări-6. Vizualizări-308
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Конфликт парадигм в развитии современной культуры потребления
Kuzimina Tatiana
Știință, educație, cultura
Vol.2. 2015. Комрат. ISBN 978-9975-83-001-0.
Disponibil online 29 September, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-175
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspectele neuromarketingului în Republica Moldova
Țurcanu Gabriela
Interuniversitaria
Ediția 17, Vol.2. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1.
Disponibil online 3 February, 2022. Descarcări-13. Vizualizări-348
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 39