Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-20(39) pentru cuvîntul-cheie "consumer behavior"
Calitatea imobilului – un element important în luarea deciziei de cumpărare |
Rotaru Olesea |
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei |
2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-58-8. |
Disponibil online 15 February, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-351 |
Impact of art-marketing on consumer choice |
Bulat Veronica |
Moldova State University |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2023. Comrat. ISBN 978-9975-83-254-0; 978-9975-83-255-7. |
Disponibil online 23 April, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-291 |
Digitalizarea domeniului alimentar în condițiile pandemiei „Covid-19” |
Cojocaru Crina-Maria |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 20, Vol.3. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-3590-1-6.. |
Disponibil online 11 April, 2023. Descarcări-10. Vizualizări-295 |
Influența reclamei asupra comportamentului consumatorului |
Hămuraru Maria |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-142-57-1. |
Disponibil online 3 April, 2020. Descarcări-40. Vizualizări-810 |
Publicitatea Uniunii Europene ca proces de comunicare |
Omaba Abechi Joseph, Şinghirei Valentina |
Acțiunea de politică externă a Uniunii Europene: direcții, realizări și perspective |
2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-62-581-4. |
Disponibil online 12 January, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-172 |
Impactul comunicării publicitare în comportamentul consumatorilor |
Vicol Liliana |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic |
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2. |
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-113. Vizualizări-829 |
Actual şi perspective privind nivelul şi structura consumului de băuturi în România |
Alecu Iulian, Constantin M. |
Contabilitate |
Vol.32. 2013. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-244-6. |
Disponibil online 28 May, 2020. Descarcări-15. Vizualizări-692 |
Noi tehnici de dezvoltare a relaţiilor cu clienţii |
Savciuc Oxana |
Competitivitatea şi Inovarea în Economia Cunoaşterii |
Ediția 21, Vol.2. 2018. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-931-1. |
Disponibil online 21 January, 2019. Descarcări-58. Vizualizări-826 |
Eye-tracking in advertising research: an investigation among generation Z and Y of shock tactics’ effectiveness |
Gaugaş Tatiana |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS) |
Nr. / 2023 / ISSN 1857-436X /ISSNe 2537-6179 |
Disponibil online 9 January, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-119 |
Youth and sustainable consumption: understanding awareness and adoption trends |
Buzdugan Adriana, Nepotu Lucia |
Moldova State University |
EcoSoEn |
Nr. 3-4 / 2023 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X |
Disponibil online 11 January, 2024. Descarcări-12. Vizualizări-175 |
Cercetarea comportamentului consumatorului de mașini electrice |
Buzdugan Adriana |
EcoSoEn |
Nr. 3-4 / 2020 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X |
Disponibil online 29 December, 2020. Descarcări-26. Vizualizări-556 |
Особенности установления рыночного равновесия: ценовой и потребительский аспекты |
Ivaniko Anatolii |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.2. 2017. Comrat. ISBN 978-9975-83-040-9. |
Disponibil online 19 February, 2019. Descarcări-0. Vizualizări-549 |
Eficienţa protecţiei drepturilor de proprietate intelectuală prin prisma comportamentului consumatorului autohton de bunuri și servicii |
Remeșovschi Natalia |
Intellectus |
Nr. 2 / 2023 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 |
Disponibil online 5 January, 2024. Descarcări-3. Vizualizări-135 |
Effects of content marketing on customer satisfaction and brand loyalty |
Baydaş Abdulvahap, Ata Serhat, Coşkuner Mehmet |
Duzce University |
Journal of Social Sciences |
Nr. 2 / 2023 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 10 July, 2023. Descarcări-18. Vizualizări-179 |
Conceptual aspects of consumer behaviour |
Grunzu Tatiana, Chiriac Lilia |
Technical University of Moldova |
Journal of Social Sciences |
Nr. 2 / 2018 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 21 April, 2019. Descarcări-7. Vizualizări-1020 |
Protecția drepturilor consumatorului în contextul pandemiei de COVID-19 în Republica Moldova |
Cazanji Olesea |
Educația și cercetarea în învățământul superior: realități și perspective |
1. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-3509-1-4 (PDF). |
Disponibil online 24 June, 2023. Descarcări-13. Vizualizări-180 |
Implicațiile factorilor demografici și economici în comportamentul consumatorului |
Remeșovschi Natalia1, Andrițchi Virgilia2 |
Strategii și politici de management în economia contemporană |
Ediţia 7. 2022. Chişinău. e-ISBN 978-9975-147-65-1. |
Disponibil online 8 February, 2023. Descarcări-89. Vizualizări-429 |
The impact of COVID-19 on consumer behavior of financial banking services |
Mistrean Larisa |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Development through research and innovation |
Ediția 2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-54-0. |
Disponibil online 14 December, 2021. Descarcări-6. Vizualizări-345 |
Конфликт парадигм в развитии современной культуры потребления |
Kuzimina Tatiana |
Știință, educație, cultura |
Vol.2. 2015. Комрат. ISBN 978-9975-83-001-0. |
Disponibil online 29 September, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-185 |
Aspectele neuromarketingului în Republica Moldova |
Țurcanu Gabriela |
Interuniversitaria |
Ediția 17, Vol.2. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1. |
Disponibil online 3 February, 2022. Descarcări-13. Vizualizări-370 |
1-20 of 39