IBN
Close
Savciuc Oxana
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
Proiecte(1)
Google Scholar ID
ORCiD

Articole în reviste din RM - 10. Publicaţii la conferinţe din RM - 10.
Teze/Rezumate în culegeri - 2.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 4
  • 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 3
  • 3.1.5.Articole în reviste științifice din RM (până în 2009) - 1
  • 3.2.Articole în alte reviste din RM - 2
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 3
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 7
  • 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 2

2023 - 3

Green marketing through the lens of waste collection and treatment
Savciuc Oxana , Gangan Iulian
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşteriiCulegere de rezumate
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9.
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-49
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Green marketing through the lens of waste collection and treatment
Savciuc Oxana , Gangan Iulian
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-167-39-0.
Disponibil online 21 February, 2024. Descarcări-4. Vizualizări-59
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modificări în comportamentul consumatorilor de informații științifice, ca bază a interacțiunii dintre cercetător și biblioteca științifică
Railean Elena , Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 1(123) / 2023 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 17 May, 2023. Descarcări-11. Vizualizări-210
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 2

Neuromarketingul și aspecte etice în realizarea cercetărilor de piață
Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness
Vol.1. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-60-1.
Disponibil online 9 May, 2022. Descarcări-42. Vizualizări-421
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The audit of marketing activities is a control tool in the company's management system
Savciuc Oxana
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşteriiCulegere de rezumate
Ediţia a 26-a. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-93-9.
Disponibil online 30 March, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-181
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 2

Creativitatea și limitele etice ale marketingului social în sănătatea publică
Savciuc Oxana1 , Timotin Alina12
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 3(58) / 2020 / ISSN 1857-0461 / ISSNe 2587-3687
Disponibil online 10 December, 2020. Descarcări-130. Vizualizări-867
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Interferențele dintre comunicarea de marketing și psihologia socială
Savciuc Oxana , Japalău Svetlana
Academia de Studii Economice din Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 22-a . 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-985-4.
Disponibil online 27 November, 2020. Descarcări-54. Vizualizări-661
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 2

Metode specifice de promovare în domeniul editorial sau cum se fabrică un bestseller?
Savciuc Oxana , Ghenciu Dorina
Academia de Studii Economice din Moldova
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători Culegere de articole selective
Ediţia 17. 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-962-5.
Disponibil online 5 December, 2019. Descarcări-21. Vizualizări-660
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Neuromarketing-ul: artă. Ştiinţă. Oportunitate
Savciuc Oxana , Tamasciuc Valeria
Academia de Studii Economice din Moldova
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 17. 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-961-8.
Disponibil online 11 December, 2019. Descarcări-29. Vizualizări-769
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 2

Noi tehnici de dezvoltare a relaţiilor cu clienţii
Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Competitivitatea şi Inovarea în Economia Cunoaşterii
Ediția 21, Vol.2. 2018. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-931-1.
Disponibil online 21 January, 2019. Descarcări-58. Vizualizări-733
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The essence of social marketing with application in the field of health services
Timotin Alina , Savciuc Oxana
Academy of Economic Studies of Moldova
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători Culegere de articole selective
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-926-7.
Disponibil online 13 December, 2019. Descarcări-47. Vizualizări-910
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 1

Tendinţele marketingului modern la etapa actuală: experienţe mondiale şi locale
Casap Lucia , Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-893-2.
Disponibil online 20 April, 2018. Descarcări-55. Vizualizări-889
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 2

Aplicarea marketingului social în domeniul sănătăţii publice
Savciuc Oxana1 , Timotin Alina2
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2.
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-70. Vizualizări-1003
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
New Forms of Scientific Communication for Research Intensification
Savciuc Oxana , Railean Elena
Academy of Economic Studies of Moldova
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS)
Nr. 1(2) / 2016 / ISSN 1857-436X / ISSNe 2537-6179
Disponibil online 10 March, 2018. Descarcări-3. Vizualizări-798
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 2

Education Marketing and the Role of IT Technologies in Its Developme
Casap Lucia , Savciuc Oxana
Academy of Economic Studies of Moldova
Professional Education and Economic Needs of the Black Sea Region
2015. Chişinău. ISBN 978-9975-75-786-7.
Disponibil online 25 March, 2019. Descarcări-7. Vizualizări-719
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The impact of project marketing on the projects finality
Savciuc Oxana , Casap Lucia
Academy of Economic Studies of Moldova
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS)
Nr. 1(1) / 2015 / ISSN 1857-436X / ISSNe 2537-6179
Disponibil online 3 April, 2018. Descarcări-5. Vizualizări-994
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Rolul brandingului in marketingul strategic
Savciuc Oxana , Belostecinic Igor
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 3(89) / 2014 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 26 November, 2014. Descarcări-111. Vizualizări-1194
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2013 - 2

Biblioteca în sistemul de creare şi difuzare a cunoştinţelor ştiinţifice
Savciuc Oxana , Railean Elena
Academia de Studii Economice din Moldova
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 1(28) / 2013 / ISSN 1857-0461 / ISSNe 2587-3687
Disponibil online 29 November, 2013. Descarcări-11. Vizualizări-972
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Optimization of the academic libraries operations on the basis of innovative marketing
Savciuc Oxana , Railean Elena
Academy of Economic Studies of Moldova
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1433
Disponibil online 27 November, 2013. Descarcări-1. Vizualizări-1020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011 - 2

Probleme actuale ale pieţei întreprinderilor de alimentaţie publică din Republica Moldova
Organ Elena , Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 1(75) / 2011 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 5 December, 2013. Descarcări-36. Vizualizări-1031
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Содержание понятия «Инновация»: Обзор точек зрения
Savciuc Oxana , Railean Elena
Молдавская экономическая академия
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Nr. 9 / 2011 / ISSN 1857-1433
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-1. Vizualizări-916
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2008 - 1

Probleme actuale de marketing în contextul evoluţiei pieţei autohtone
Savciuc Oxana
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 4(64) / 2008 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-61. Vizualizări-914
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 22 of 22