IBN
Close
Belostecinic Igor
Cuvinte-cheie (19): branding (3), marcă (2), marketing (2)
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
Proiecte(1)

Articole în reviste din RM - 4. Publicaţii la conferinţe din RM - 1.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 3
  • 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 1

2017 - 1

Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor
Belostecinic Igor
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 22 April, 2017. Descarcări-16. Vizualizări-933
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 1

Brand equity as a distinctive and positive effect of brand use
Belostecinic Igor
Academy of Economic Studies of Moldova
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 14, Vol.1. 2016. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-821-5.
Disponibil online 15 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-53
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 2

Company Slogan and a Vivid Image of a Trademark - as Main Components of a Strong Brand
Belostecinic Igor
Academy of Economic Studies of Moldova
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS)
Nr. 2(1) / 2015 / ISSN 1857-436X / ISSNe 2537-6179
Disponibil online 2 April, 2018. Descarcări-5. Vizualizări-654
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Фирменный слоган и яркий образ торговой марки – как главные составляющие сильного бренда
Белостечник Игорь
Молдавская экономическая академия
Intellectus
Nr. 4 / 2015 / ISSN 1810-7079 / ISSNe 1810-7087
Disponibil online 23 February, 2016. Descarcări-4. Vizualizări-911
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Rolul brandingului in marketingul strategic
Savciuc Oxana , Belostecinic Igor
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 3(89) / 2014 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 26 November, 2014. Descarcări-111. Vizualizări-1193
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 5 of 5