Conceptual aspects of consumer behaviour
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
989 7
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-30 22:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
336.1 (283)
Finanțe publice. Finanțele statului în general (262)
SM ISO690:2012
GRUNZU, Tatiana, CHIRIAC, Lilia. Conceptual aspects of consumer behaviour. In: Journal of Social Sciences, 2018, vol. 1, nr. 2, pp. 96-100. ISSN 2587-3490.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Social Sciences
Volumul 1, Numărul 2 / 2018 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504

Conceptual aspects of consumer behaviour

Aspecte conceptuale ale comportamentului consumatorului

CZU: 336.1

Pag. 96-100

Grunzu Tatiana, Chiriac Lilia
 
Technical University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2019


Rezumat

To edge the objectives related to maximise the profit, the growth of the selling volume, the ocupation of advantageous position in relation with competitors, the company must place the consumer on the 1st plan to elaborate marketing strategies in behvioral studies. In that case the consumer represents the central element for sellers actions. It beggins form studying needs, necesities, wishes, preferences, motivation and consumator expectations.

Pentru a atinge obiectivele legate de maximizarea profitului, creșterea volumului de vânzare, ocuparea unei poziţii avantajoase în raport cu concurenţii, compania trebuie să plaseze consumatorul pe primul plan. Acest lucru poate fi realizat prin elaborarea strategiilor de marketing în studiile comportamentale. În acest caz, consumatorul reprezintă elementul central pentru acţiunile vânzătorilor. Ea începe să studieze nevoile, necesităţile, dorinţele, preferinţele, motivaţia și așteptările consumatorilor

Cuvinte-cheie
consumer, consumer behavior, motivation, buyers' preferences, attitude, product.,

consumator, comportamentul consumatorului, motivaţia, preferinţele cumpărătorilor, atitudine, produs