Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
989 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-30 22:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
336.1 (283) |
Finanțe publice. Finanțele statului în general (262) |
SM ISO690:2012 GRUNZU, Tatiana, CHIRIAC, Lilia. Conceptual aspects of consumer behaviour. In: Journal of Social Sciences, 2018, vol. 1, nr. 2, pp. 96-100. ISSN 2587-3490. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Journal of Social Sciences | ||||||
Volumul 1, Numărul 2 / 2018 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504 | ||||||
|
||||||
CZU: 336.1 | ||||||
Pag. 96-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
To edge the objectives related to maximise the profit, the growth of the selling volume, the ocupation of advantageous position in relation with competitors, the company must place the consumer on the 1st plan to elaborate marketing strategies in behvioral studies. In that case the consumer represents the central element for sellers actions. It beggins form studying needs, necesities, wishes, preferences, motivation and consumator expectations. |
||||||
Cuvinte-cheie consumer, consumer behavior, motivation, buyers' preferences, attitude, product., consumator, comportamentul consumatorului, motivaţia, preferinţele cumpărătorilor, atitudine, produs |
||||||
|