Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-19(19) pentru cuvîntul-cheie "comportamentul consumatorului"
Publicitatea Uniunii Europene ca proces de comunicare |
Omaba Abechi Joseph, Şinghirei Valentina |
Acțiunea de politică externă a Uniunii Europene: direcții, realizări și perspective |
2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-62-581-4. |
Disponibil online 12 January, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-107 |
Rolul marketingului electronic în adaptarea activității agenților economici la condițiile specifice pandemiei SARS-COV-2 |
Deatcu Cătălin |
Implicațiile economice și sociale ale pandemiei COVID-19: |
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-3463-3-7. |
Disponibil online 20 December, 2020. Descarcări-51. Vizualizări-605 |
Abordări teoretice privind domeniul publicității |
Boricean Veronica |
International Conference of Young Researchers |
Ediția 7. 2009. Chişinău. ISBN 978-9975-70-901-9. |
Disponibil online 4 June, 2021. Descarcări-5. Vizualizări-305 |
Youth and sustainable consumption: understanding awareness and adoption trends |
Buzdugan Adriana, Nepotu Lucia |
Moldova State University |
EcoSoEn |
Nr. 3-4 / 2023 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X |
Disponibil online 11 January, 2024. Descarcări-8. Vizualizări-110 |
Cercetarea comportamentului consumatorului de mașini electrice |
Buzdugan Adriana |
EcoSoEn |
Nr. 3-4 / 2020 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X |
Disponibil online 29 December, 2020. Descarcări-21. Vizualizări-487 |
Producerea de parfumuri ca parte a industriilor creative: impactul său economic global și local |
Benea-Popuşoi Elina, Jilca Amalia |
Economica |
Nr. 3(121) / 2022 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 10 December, 2022. Descarcări-54. Vizualizări-380 |
Particularităţile manifestării economiei cunoaşterii la nivel microeconomic |
Feuraş Eugenia |
Economica |
Nr. 3(85) / 2013 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-14. Vizualizări-1109 |
Caracteristicile de consum ale produselor din carne de marcă în Ungaria – abordarea din punct de vedere al lantului valoric |
Szakacs Zsolt, Guth Laszlo, Vasa Laszlo |
Economie şi Sociologie |
Nr. 2 / 2012 / ISSN 1857-4130 |
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-15. Vizualizări-824 |
Effects of content marketing on customer satisfaction and brand loyalty |
Baydaş Abdulvahap, Ata Serhat, Coşkuner Mehmet |
Duzce University |
Journal of Social Sciences |
Nr. 2 / 2023 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 10 July, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-139 |
Influence of social media on consumer purchasing decisions in Durban |
Ntobaki Paballo Patience1, Tlapana Tshepo2, Matli Cleopatra Moipone1 |
Journal of Social Sciences |
Nr. 2 / 2022 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 10 June, 2022. Descarcări-8. Vizualizări-244 |
Conceptual aspects of consumer behaviour |
Grunzu Tatiana, Chiriac Lilia |
Technical University of Moldova |
Journal of Social Sciences |
Nr. 2 / 2018 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 21 April, 2019. Descarcări-7. Vizualizări-975 |
Tendințele comportamentului consumatorului în noua economie |
Hămuraru Maria, Buzdugan Adriana |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-57-1. |
Disponibil online 31 May, 2019. Descarcări-217. Vizualizări-1271 |
The role of AI in business digitalization |
Țugui Stella, Pentelei Alina |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 21, Vol.1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-180-05-4. |
Disponibil online 13 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-63 |
E-commerce as a business opportunity for entrepreneurs |
Vacarciuc Ana |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 21, Vol.1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-180-05-4. |
Disponibil online 4 March, 2024. Descarcări-4. Vizualizări-57 |
Repere teoretico-practice privind comportamentul negativ al consumatorilor |
Remeșovschi Natalia |
30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness |
Vol.1. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-60-1. |
Disponibil online 9 May, 2022. Descarcări-35. Vizualizări-608 |
Impactul pandemiei COVID-19 asupra comportamentului consumatorilor și securității alimentare în Republica Moldova |
Gutium Tatiana |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” |
Nr. 2(61) / 2021 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 |
Disponibil online 23 August, 2021. Descarcări-76. Vizualizări-709 |
Imaginea Republicii Moldova în calitate de destinație turistică printre greci |
Cazacu Stela |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” |
Nr. 2(45) / 2017 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 |
Disponibil online 11 August, 2017. Descarcări-23. Vizualizări-996 |
Abordări teoretico-metodologice privind comportamentul consumatorului prin prisma procesului decizional |
Hămuraru Maria, Bulat Veronica |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 2(142) / 2021 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 15 July, 2021. Descarcări-33. Vizualizări-478 |
Analiza comportamentului consumatorului de carne pe piaţa autohtonă |
Grigoraş Maria |
Studii Economice |
Nr. 1 / 2015 / ISSN 1857-226X |
Disponibil online 10 October, 2016. Descarcări-296. Vizualizări-2103 |
1-19 of 19