Effects of content marketing on customer satisfaction and brand loyalty
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
165 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 15:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:659:366 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (819)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389)
Consumerism (156)
SM ISO690:2012
BAYDAŞ, Abdulvahap, ATA, Serhat, COŞKUNER, Mehmet. Effects of content marketing on customer satisfaction and brand loyalty. In: Journal of Social Sciences, 2023, vol. 6, nr. 2, pp. 37-46. ISSN 2587-3490. DOI: https://doi.org/10.52326/jss.utm.2023.6(2).03
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Social Sciences
Volumul 6, Numărul 2 / 2023 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504

Effects of content marketing on customer satisfaction and brand loyalty

Efectele content marketingului asupra satisfacției clienților și a loialității mărcii

DOI:https://doi.org/10.52326/jss.utm.2023.6(2).03
CZU: 339.138:659:366

Pag. 37-46

Baydaş Abdulvahap, Ata Serhat, Coşkuner Mehmet
 
Duzce University
 
 
Disponibil în IBN: 10 iulie 2023


Rezumat

It is considered that the content marketing strategies implemented by the companies affect the satisfaction of the consumers and their loyalty towards the brand positively or negatively. The aim of this study is to investigate whether the content marketing strategies of the companies have an effect on customer satisfaction and brand loyalty. Within the scope of the research, content marketing was examined from four sub-dimensions, while customer satisfaction and brand loyalty were examined as one-dimensional. As a result of the factor analysis, content marketing was represented in a two-dimensional structure, while customer satisfaction and brand loyalty were represented in a one-dimensional structure. As a result of the regression analysis, it was determined that the interaction and information dimensions, which are the sub-dimensions of content marketing, positively influence customer satisfaction and brand loyalty.

Se consideră că strategiile de content marketing implementate de companii afectează pozitiv sau negativ satisfacția consumatorilor și loialitatea acestora față de brand. Scopul acestui studiu este de a investiga dacă strategiile de content marketing ale companiilor manifestă efect asupra satisfacției clienților și loialității mărcii. În cadrul cercetării, content marketingul a fost examinat din patru sub-dimensiuni, în timp ce satisfacția clienților și loialitatea față de marcă au fost examinate ca fiind unidimensionale. Ca urmare a analizei factoriale, marketingul de conținut a fost reprezentat într-o structură bidimensională, în timp ce satisfacția clienților și loialitatea mărcii au fost reprezentate într-o structură unidimensională. În urma analizei de regresie, s-a determinat că dimensiunile de interacțiune și informație, care sunt sub-dimensiuni ale content marketingului, influențează pozitiv satisfacția clienților și loialitatea mărcii.

Cuvinte-cheie
consumer behavior, customer, branding, Satisfaction and Loyalty,

comportamentul consumatorului, client, branding, satisfacție și loialitate