Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-9(9) pentru cuvîntul-cheie "branding"
Strategii de promovare prin intermediul brandingului în domeniul asigurărilor |
Bulat Veronica |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Editia 6, Vol.2. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-115-4. |
Disponibil online 13 January, 2021. Descarcări-37. Vizualizări-500 |
Algoritmul formării unui brand |
Remarciuc Iulia |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor |
Vol.2. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-589-3. |
Disponibil online 30 March, 2020. Descarcări-55. Vizualizări-655 |
Rolul mărcilor comerciale în activitatea de marketing a farmaciei comunitare |
Negrescu Elena, Peschin Anatolie |
Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță |
2023. Chișinău, Republica Moldova. ISSN 2345-1476. |
Disponibil online 19 January, 2024. Descarcări-3. Vizualizări-106 |
Effects of content marketing on customer satisfaction and brand loyalty |
Baydaş Abdulvahap, Ata Serhat, Coşkuner Mehmet |
Duzce University |
Journal of Social Sciences |
Nr. 2 / 2023 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 10 July, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-165 |
Considerații privind constituirea terminologiei de branding în limba română |
Druţă Inga, Vieru Lidia, Vlas Mariana |
Filologia modernă: realizări şi perspective în context european |
Ediţia 15. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-3274-4-2. |
Disponibil online 23 November, 2021. Descarcări-52. Vizualizări-631 |
Etapele procesului de construcție a brandingului în mediul educațional |
Creangă (Davidescu) Elena |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională |
Nr. 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455 |
Disponibil online 28 February, 2023. Descarcări-7. Vizualizări-225 |
Rolul notorietății brandului în politica de promovare a entității economice |
Bulat Veronica |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 7(137) / 2020 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 29 January, 2021. Descarcări-39. Vizualizări-502 |
Promotion of the brand policy of the economic entity considering its economic-financial situation |
Bulat Veronica1, Gogu Emilia2 |
1 Moldova State University, 2 Bucharest University of Economic Studies |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) |
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 |
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-231 |
Neuromarketingul - marketingul de avangardă |
Popovici Larisa |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-249-6. |
Disponibil online 2 June, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-234 |
1-9 of 9