Algoritmul formării unui brand
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
655 55
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 12:19
SM ISO690:2012
REMARCIUC, Iulia. Algoritmul formării unui brand. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 285-288. ISBN 978-9975-45-589-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2019
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019

Algoritmul formării unui brand


Pag. 285-288

Remarciuc Iulia
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 30 martie 2020


Rezumat

Lucrarea dată „Algoritmul Formării Unui Brand” induce o temă profundă, care este foarte actuală în zilele de astăzi. Însuși titlul presupune un ansamblu de caracteristici și factori evolutivi în activitatea de marketing a unei companii. Datorită acestei teme, se poate ușor de dezvăluit importanța unui brand în societate și de înțeles ce scop urmărește o companie în activitatea sa. Lucrarea poartă un caracter profund analitic asupra temei respective, informând societatea despre valorile de bază în procesul de creare a brandului, ce scop urmărește întreprinderea prin branding și care sunt pașii primordiali pentru a crea un brand.

Cuvinte-cheie
brand, branding, piaţă, preţ, logo, marcă