Articolul precedent |
Articolul urmator |
783 110 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 13:19 |
SM ISO690:2012 VICOL, Liliana. Impactul comunicării publicitare în comportamentul consumatorilor. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.2, pp. 106-110. ISBN 978-9975-75-835-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 106-110 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the publicist domain, communication fires different attitudes and consumer behaviors and the analyze of aspects that are hidden in the advertisement contents will help us to discover the reasons that are hiddening behind the attitudes that consumers adopt and, also, to understand the mechanisms that mane us so easy to manipulate. |
||||||
Cuvinte-cheie conscience games, desire for affirmation, relating the advertisement, automatic behavior, socio/emotional selectivity, consumer behavior |
||||||
|