Impactul comunicării publicitare în comportamentul consumatorilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
783 110
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 13:19
SM ISO690:2012
VICOL, Liliana. Impactul comunicării publicitare în comportamentul consumatorilor. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.2, pp. 106-110. ISBN 978-9975-75-835-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.2, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Impactul comunicării publicitare în comportamentul consumatorilor


Pag. 106-110

Vicol Liliana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 25 aprilie 2018


Rezumat

In the publicist domain, communication fires different attitudes and consumer behaviors and the analyze of aspects that are hidden in the advertisement contents will help us to discover the reasons that are hiddening behind the attitudes that consumers adopt and, also, to understand the mechanisms that mane us so easy to manipulate.

Cuvinte-cheie
conscience games, desire for affirmation, relating the advertisement, automatic behavior, socio/emotional selectivity,

consumer behavior