Publicitatea Uniunii Europene ca proces de comunicare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
128 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 17:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:061.1UE:659.1 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (819)
Organizații guvernamentale și tipuri de cooperare (406)
Publicitate. Reclamă (175)
SM ISO690:2012
OMABA, Abechi Joseph, ŞINGHIREI, Valentina. Publicitatea Uniunii Europene ca proces de comunicare. In: Acțiunea de politică externă a Uniunii Europene: direcții, realizări și perspective, 15 aprilie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, pp. 177-187.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acțiunea de politică externă a Uniunii Europene: direcții, realizări și perspective 2022
Masa rotundă "Acțiunea de politică externă a Uniunii Europene: direcții, realizări și perspective"
Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2022

Publicitatea Uniunii Europene ca proces de comunicare

EU’s advertising as a communicative process

CZU: 339.138:061.1UE:659.1

Pag. 177-187

Omaba Abechi Joseph, Şinghirei Valentina
 
Universitatea Americană din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2024


Rezumat

Multe companii studiază mijloacele de a profita de oportunitățile oferite de o piață europeană unificată. Publicitatea în afaceri este un tip de comunicare care convinge și încurajează oamenii să întreprindă o anumită acțiune. Publicitatea UE ca proces de comunicare este analizată în acest articol. Comunicarea este importantă pentru că îi pune pe oameni în legătură cu diferitele lucruri pe care afacerea le are de oferit. Articolul oferă perspective printr-o examinare a 13 companii internaționale din UE care au de-a face cu 15 mărci. De asemenea, subliniază în ce măsură ar trebui să fie centralizate marketingul și publicitatea pentru a produce rezultate optime în piețe cu culturi și limbi diferite; și care sunt beneficiile unei astfel de centralizări atât pentru consumatori, cât și pentru agenții de publicitate.

Many companies are studying the means to take advantage of the opportunities offered by a unified European market. Advertising in business is a type of communication that persuades and encourages people to take a particular action. EU’s advertising as a communicative process is analyzed in this article. Communication is important because it verses people on the different things that the business has to offer. The article provides insights through an examination of 13 international companies in the EU that are dealing with 15 brands. It also points out to what extent should marketing and advertising be centralized in order to produce optimal results in market places with different cultures and languages; and, what are the benefits of such centralization to both consumers and advertisers.

Cuvinte-cheie
publicitate, comportamentul consumatorului, practici de afaceri, diferențe și asemănări interculturale,

Advertising, consumer behavior, business practice, cross-cultural differences and similarities