Articolul precedent |
Articolul urmator |
128 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 17:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:061.1UE:659.1 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (819) |
Organizații guvernamentale și tipuri de cooperare (406) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 OMABA, Abechi Joseph, ŞINGHIREI, Valentina. Publicitatea Uniunii Europene ca proces de comunicare. In: Acțiunea de politică externă a Uniunii Europene: direcții, realizări și perspective, 15 aprilie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, pp. 177-187. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acțiunea de politică externă a Uniunii Europene: direcții, realizări și perspective 2022 | ||||||
Masa rotundă "Acțiunea de politică externă a Uniunii Europene: direcții, realizări și perspective" Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:061.1UE:659.1 | ||||||
Pag. 177-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Multe companii studiază mijloacele de a profita de oportunitățile oferite de o piață europeană unificată. Publicitatea în afaceri este un tip de comunicare care convinge și încurajează oamenii să întreprindă o anumită acțiune. Publicitatea UE ca proces de comunicare este analizată în acest articol. Comunicarea este importantă pentru că îi pune pe oameni în legătură cu diferitele lucruri pe care afacerea le are de oferit. Articolul oferă perspective printr-o examinare a 13 companii internaționale din UE care au de-a face cu 15 mărci. De asemenea, subliniază în ce măsură ar trebui să fie centralizate marketingul și publicitatea pentru a produce rezultate optime în piețe cu culturi și limbi diferite; și care sunt beneficiile unei astfel de centralizări atât pentru consumatori, cât și pentru agenții de publicitate. |
||||||
Cuvinte-cheie publicitate, comportamentul consumatorului, practici de afaceri, diferențe și asemănări interculturale, Advertising, consumer behavior, business practice, cross-cultural differences and similarities |
||||||
|