IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-11(11) pentru cuvîntul-cheie "mix de marketing"
Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia
Economica
Nr. 1(123) / 2023 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 17 May, 2023. Descarcări-171. Vizualizări-620
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul strategiilor de marketing în stabilizarea activităţii organizaţiei în perioadă de criză economică
Grosu Vladimir
Economica
Nr. 4(86) / 2013 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 21 February, 2014. Descarcări-30. Vizualizări-1511
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mixul de marketing în sectorul bancar
Deliu Angela, Brodesco Lilian
Economie şi Sociologie
Nr. 2 / 2012 / ISSN 1857-4130
Disponibil online 27 November, 2013. Descarcări-97. Vizualizări-1152
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Highlights of the marketing mix strategy on the market of sea buckthorn products
Pituşcan Feodosie1, Mîrza Sergiu2
1 Trade Co-operative University of Moldova,
2 State Agrarian University of Moldova
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development
Nr. 1(15) / 2021 / ISSN 2345-1424 /ISSNe 2345-1483
Disponibil online 7 July, 2021. Descarcări-16. Vizualizări-425
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketing approach aimed at valorizing rural area
Chiriac Lilia
Technical University of Moldova
Journal of Social Sciences
Nr. 1 / 2020 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504
Disponibil online 6 April, 2020. Descarcări-9. Vizualizări-695
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Perfecţionarea activităţii de marketing – cheia succesului firmei
Bodiu Elena, Childescu Valentina
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3.
Disponibil online 2 July, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-210
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketingul inovaţional – sursă a avantajului competitiv/ Innovational Marketing - Source ofCompetitive Advantage / Инновационный маркетинг - источник конкурентных преимуществ
Chiriac Lilia
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”
Nr. 3-4(11-12) / 2016 / ISSN 2457-5550
Disponibil online 4 December, 2019. Descarcări-67. Vizualizări-862
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularitățile mixului de marketing în instituțiile de învățământ superior
Şişcan Ecaterina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 2(122) / 2019 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033
Disponibil online 1 September, 2019. Descarcări-159. Vizualizări-1031
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Politica de produs a asigurărilor bancare
Prunici Sandra, Cucoş Stela
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Volumul II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978978-9975-45-543-5.
Disponibil online 14 December, 2022. Descarcări-48. Vizualizări-340
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Politica de promovare și formare a prețului pe piața construcțiilor
Coroi Paula
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Volumul II. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978978-9975-45-543-5.
Disponibil online 9 December, 2022. Descarcări-65. Vizualizări-379
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte teoretice privind procesului de planificare a activităţii de marketing în cadrul întrepinderii
Chiriac Lilia12, Suvac Natalia1
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-249-6.
Disponibil online 30 May, 2023. Descarcări-35. Vizualizări-254
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-11 of 11