Grigoraş Maria
Articole în reviste din RM - 17, Descărcări - 789, Vizualizări - 15499
Percepțiile „generzeților” asupra imaginii Republicii Moldova |
Grigoraş Maria |
Economica |
Nr. 2(124) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 6 November, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-131 |
Impactul migrației asupra binomului țară-abandonată – țară-gazdă |
Grigoraş Maria |
Economica |
Nr. 4(126) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 16 March, 2024. Descarcări-3. Vizualizări-68 |
Necesitatea reproiectării lanțului agroalimentar în condițiile economiei circulare |
Grigoraş Maria |
Economica |
Nr. 2(120) / 2022 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 25 October, 2022. Descarcări-14. Vizualizări-262 |
Atitudinea noii generaţii de consumatori faţă de produsele fast-food |
Grigoraş Maria |
Economica |
Nr. 2(104) / 2018 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 22 July, 2018. Descarcări-62. Vizualizări-975 |
Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova |
Grigoraş Maria |
Economica |
Nr. 4(106) / 2018 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 5 January, 2019. Descarcări-64. Vizualizări-914 |
Impactul informaţiilor de pe ambalajul produselor alimentare în ghidarea alegerii Consumatorilor |
Grigoraş Maria |
Economica |
Nr. 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 22 April, 2017. Descarcări-36. Vizualizări-766 |
Dezechilibrul nutriţional – tendinţă a comportamentului tinerei generaţii de consumatori |
Grigoraş Maria |
Economica |
Nr. 2(100) / 2017 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 18 July, 2017. Descarcări-34. Vizualizări-937 |
Marketingul produselor agroalimentare la confluenţa dintre cerinţele consumatorului modern şi dezvoltarea durabilă |
Grigoraş Maria |
Economica |
Nr. 4(98) / 2016 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 23 January, 2017. Descarcări-20. Vizualizări-723 |
Percepţiile noii generaţii asupra identităţii şi imaginii Republicii Moldova |
Grigoraş Maria |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-16. Vizualizări-692 |
Percepţiile noii generaţii de consumatori asupra produselor agroalimentare ecologice |
Grigoraş Maria |
Ştiinţa Agricolă |
Nr. 1 / 2015 / ISSN 1857-0003 / ISSNe 2587-3202 |
Disponibil online 7 July, 2015. Descarcări-99. Vizualizări-1431 |
Analiza comportamentului consumatorului de carne pe piaţa autohtonă |
Grigoraş Maria |
Studii Economice |
Nr. 1 / 2015 / ISSN 1857-226X |
Disponibil online 10 October, 2016. Descarcări-296. Vizualizări-2116 |
Eficienţa filierei agricole |
Grigoraş Maria |
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova |
Nr. 1 / 2014 / ISSN 1857-1433 |
Disponibil online 26 June, 2014. Descarcări-6. Vizualizări-787 |
Eficienţa filierelor produselor obţinute de la ovine în Republica Moldova |
Grigoraş Maria |
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova |
Nr. 2 / 2014 / ISSN 1857-1433 |
Disponibil online 26 March, 2015. Descarcări-7. Vizualizări-1611 |
Percepţia consumatorilor privind etica în marketing a produselor agroalimentare |
Grigoraş Maria |
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova |
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1433 |
Disponibil online 27 November, 2013. Descarcări-52. Vizualizări-974 |
Analiza impactului marketingului asupra firmelor de afaceri |
Grigoraş Maria |
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale |
Nr. 10 / 2012 / ISSN 1857-1840 |
Disponibil online 14 December, 2013. Descarcări-61. Vizualizări-1026 |
Convergenţa exigenţelor consumatorilor spre promovarea marketingului societal de către întreprinderile autohtone |
Grigoraş Maria |
Economica |
Nr. 3(67) / 2009 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 15 December, 2013. Descarcări-7. Vizualizări-824 |
Extensiunea şi necesitatea aplicării marketingului societal |
Belostecinic Grigore , Grigoraş Maria |
Economica |
Nr. 6(70) / 2009 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 17 December, 2013. Descarcări-11. Vizualizări-1262 |