Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
969 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 11:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
(640.43+641)(478) (1) |
Tipuri de gospodărie (58) |
SM ISO690:2012 GRIGORAŞ, Maria. Atitudinea noii generaţii de consumatori faţă de produsele fast-food. In: Economica, 2018, nr. 2(104), pp. 39-50. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(104) / 2018 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: (640.43+641)(478) | ||||||
JEL: L66, M11, M31. | ||||||
Pag. 39-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Primii vânzători de fast-food au fost comercianţii ambulanţi, care îşi postau cărucioarele cu delicatese la intrarea în fabrici pentru a hrăni muncitorii. Această practică este specifică şi astăzi pentru comercianţii ambulanţi turci, care îşi expun cărucioarele cu „kokoreç”, „manti”, „pilâv” şi „pide” oriunde în stradă. Scopul cercetării a fost de a determina atitudinea şi percepţia noii generaţii de consumatori faţă de produsele fast-food şi de a verifica ipoteza potrivit căreia că studenţii şi specialiştii în tehnologiile informaţionale sunt segmentele cele mai înclinate spre un atare comportament. Pentru executarea acestui demers, s-a realizat un sondaj aleatoriu non-exhaustiv alcătuit din 63 de persoane, iar metoda de culegere a informaţiilor a fost prin anchetare. În urma cercetărilor, s-a conchis că piaţa alimentelor fast-food, în Republica Moldova, este în ascensiune. |
||||||
Cuvinte-cheie alimente fast-food, produse junk-food, jurnal alimentar, aport caloric, avantaj concurenţial. |
||||||
|