Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
684 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 16:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
366.7:366.6(478) (1) |
Consumerism (154) |
SM ISO690:2012 CERNAVCA, Olesea. Informarea consumatorilor cu privire la regulamentul şi modul de gestionare a registruluide reclamaţii. In: Economica, 2018, nr. 2(104), pp. 51-61. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(104) / 2018 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 366.7:366.6(478) | ||||||
JEL: CO2, K10, K40, M10. | ||||||
Pag. 51-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Consumatorul este cel care dictează piața, datorită lui companiile producătoare și prestatoare de servicii obțin performanțe în activitățile lor, progresează și implementează noi metode, tehnici și sisteme la locul de muncă. Pentru a obține păreri, doleanțe, plângeri sau așa-zisele reclamații din partea consumatorilor, există Registrul de Reclamații, unde aceștia își pot înregistra părerile. Pentru a înregistra corect plângerile, dar și pentru a gestiona și răspunde corespunzător la acestea, Guvernul Republicii Moldova a aprobat un Regulament cu privire la modul de gestionare a Registrului de Reclamații. Acest regulament este publicat integral pe ultimele pagini ale Registrului. Majoritatea consumatorilor nu au făcut cunoștință cu acest regulament, din acest motiv plângerile depuse de către aceștia nu sunt valabile, nu se iau în considerare și administratorii instituției în cadrul căreia a fost depusă plângerea nu răspund referitor la măsurile întreprinse. Cu unele cerințe ale regulamentului consumatorii nu sunt de acord, astfel, în cadrul acestei cercetări se oferă unele îmbunătățiri. |
||||||
Cuvinte-cheie consumator, date personale, plângere, reclamație, registrul de reclamații, bon de casă, pretenții. |
||||||
|