Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1027 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 22:23 |
SM ISO690:2012 GRIGORAŞ, Maria. Analiza impactului marketingului asupra
firmelor de afaceri
. In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2012, nr. 10, pp. 178-190. ISSN 1857-1840. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale | ||||||
Numărul 10 / 2012 / ISSN 1857-1840 | ||||||
|
||||||
Pag. 178-190 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Apariţia şi evoluţia globalizării a produs schimbări majore nu doar în economie, ci şi în societate şi în mediul înconjurător. În secolul XX, firmele actuale operează din ce în ce mai mult la nivel global. Ele trebuie să acţioneze local şi să se gândească global. Firmele actuale se confruntă cu aşteptări mai mari ale societăţii şi ale grupurilor de presiune. De aceea, ele trebuie să-şi asume multiple responsabilităţi atât la nivel local, cât şi la nivel global. În afara responsabilităţilor economice, responsabilitatea socială şi ecologică au devenit un element-cheie în obţinerea succesului în afaceri. Firmele sunt conştiente de importanţa celor trei dimensiuni ale sustenabilităţii secolului al XXI-lea: socială, economică şi ecologică. În acest sens, încorporarea responsabilităţii sociale în strategiile şi politicile firmei reprezintă o preocupare majoră pentru toate tipurile de firmă. Derivat din conceptul de RSC, conceptul de cetăţenie corporativă a devenit un subiect de interes în literatura de afaceri. Cetăţenia corporativă se referă la modul în care firmele ţin cont de impacturile pe care produsele
şi serviciile lor şi activităţile lor le au asupra societăţii şi mediului înconjurător. |
||||||
Cuvinte-cheie business etic, marketing societal, grupuri de presiune, impactul marketingului |
||||||
|