IBN
Închide
Grigoraş Maria
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
Proiecte(2)
ORCiD

Articole în reviste din RM - 17. Publicaţii la conferinţe din RM - 5. Publicaţii peste hotare - 3.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 10
  • 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 3
  • 3.2.Articole în alte reviste din RM - 4
  • 4. Articole în reviste de peste hotare
  • 4.3.Articole în alte reviste științifice de peste hotare - 3
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 5

2023 - 2

Impactul migrației asupra binomului țară-abandonată – țară-gazdă
Grigoraş Maria
Universitatea Tehnică a Moldovei
Economica
Nr. 4(126) / 2023 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 16 March, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-30
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Percepțiile „generzeților” asupra imaginii Republicii Moldova
Grigoraş Maria
Universitatea Tehnică a Moldovei
Economica
Nr. 2(124) / 2023 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 6 November, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-109
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 1

Necesitatea reproiectării lanțului agroalimentar în condițiile economiei circulare
Grigoraş Maria
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 2(120) / 2022 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 25 October, 2022. Descarcări-14. Vizualizări-247
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 3

Atitudinea noii generaţii de consumatori faţă de produsele fast-food
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Economica
Nr. 2(104) / 2018 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 22 July, 2018. Descarcări-62. Vizualizări-963
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Comportamentul consumatorului de produse agroalimentare ecologice în contextul bioeconomiei
Grigoraş Maria
State Agrarian University of Moldova
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice
Vol.50. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-299-6.
Disponibil online 12 November, 2019. Descarcări-76. Vizualizări-747
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Economica
Nr. 4(106) / 2018 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 5 January, 2019. Descarcări-61. Vizualizări-874
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 2

Dezechilibrul nutriţional – tendinţă a comportamentului tinerei generaţii de consumatori
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Economica
Nr. 2(100) / 2017 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 18 July, 2017. Descarcări-34. Vizualizări-914
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul informaţiilor de pe ambalajul produselor alimentare în ghidarea alegerii Consumatorilor
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Economica
Nr. 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 22 April, 2017. Descarcări-36. Vizualizări-752
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 3

Branding şi rebranding de ţară
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.1. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-834-5.
Disponibil online 24 April, 2018. Descarcări-36. Vizualizări-769
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketingul produselor agroalimentare la confluenţa dintre cerinţele consumatorului modern şi dezvoltarea durabilă
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Economica
Nr. 4(98) / 2016 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 23 January, 2017. Descarcări-20. Vizualizări-708
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Percepţiile noii generaţii asupra identităţii şi imaginii Republicii Moldova
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 / ISSNe 2345-1033
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-16. Vizualizări-679
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 2

Analiza comportamentului consumatorului de carne pe piaţa autohtonă
Grigoraş Maria
Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei
Studii Economice
Nr. 1 / 2015 / ISSN 1857-226X
Disponibil online 10 October, 2016. Descarcări-295. Vizualizări-2100
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Percepţiile noii generaţii de consumatori asupra produselor agroalimentare ecologice
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Ştiinţa Agricolă
Nr. 1 / 2015 / ISSN 1857-0003 / ISSNe 2587-3202
Disponibil online 7 July, 2015. Descarcări-99. Vizualizări-1402
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 2

Eficienţa filierei agricole
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Nr. 1 / 2014 / ISSN 1857-1433
Disponibil online 26 June, 2014. Descarcări-6. Vizualizări-783
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eficienţa filierelor produselor obţinute de la ovine în Republica Moldova
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Nr. 2 / 2014 / ISSN 1857-1433
Disponibil online 26 March, 2015. Descarcări-7. Vizualizări-1605
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2013 - 2

Creşteri care periclitează pământul
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Economie Lucrări ştiinţifice
Vol.37. 2013. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-252-1.
Disponibil online 13 April, 2020. Descarcări-2. Vizualizări-445
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Percepţia consumatorilor privind etica în marketing a produselor agroalimentare
Grigoraş Maria
Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1433
Disponibil online 27 November, 2013. Descarcări-52. Vizualizări-968
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012 - 3

Analiza impactului marketingului asupra firmelor de afaceri
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale
Nr. 10 / 2012 / ISSN 1857-1840
Disponibil online 14 December, 2013. Descarcări-61. Vizualizări-1023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modificări ale eticii pe piaţa produselor agroalimentare
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Economie Lucrări ştiinţifice
Vol.31. 2012. Chişinău. ISBN 978-9975-64-235-4.
Disponibil online 13 April, 2020. Descarcări-36. Vizualizări-562
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Psihologia consumatorului în „Epoca Caveat Emptor”
Grigoraş Maria
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Economie Lucrări ştiinţifice
Vol.31. 2012. Chişinău. ISBN 978-9975-64-235-4.
Disponibil online 13 April, 2020. Descarcări-48. Vizualizări-664
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2010 - 1

The typology of social responsible consumer in the Republic of Moldova
Grigoraş Maria
State Agrarian University of Moldova
Scientific papers. Series “Management, Economic Engineering in Agriculture and Rural Development”
Vol. 10, / 2010 / ISSN 2284-7995 / ISSNe 2285-3952
Disponibil online 29 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-66
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2009 - 4

Convergenţa exigenţelor consumatorilor spre promovarea marketingului societal de către întreprinderile autohtone
Grigoraş Maria
Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 3(67) / 2009 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 15 December, 2013. Descarcări-7. Vizualizări-802
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Extensiunea şi necesitatea aplicării marketingului societal
Belostecinic Grigore1 , Grigoraş Maria2
1 Academia de Ştiinţe a Moldovei,
2 Academia de Studii Economice din Moldova
Economica
Nr. 6(70) / 2009 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 17 December, 2013. Descarcări-11. Vizualizări-1246
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketing between two missions: generator of profits and social responsibility
Grigoraş Maria
State Agrarian University of Moldova
Scientific papers. Series “Management, Economic Engineering in Agriculture and Rural Development”
Vol. 9, / 2009 / ISSN 2284-7995 / ISSNe 2285-3952
Disponibil online 26 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-64
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The application of societal marketing policy on food products market
Grigoraş Maria
State Agrarian University of Moldova
Scientific papers. Series “Management, Economic Engineering in Agriculture and Rural Development”
Vol. 9, / 2009 / ISSN 2284-7995 / ISSNe 2285-3952
Disponibil online 26 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-51
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 25 of 25