Extensiunea şi necesitatea aplicării marketingului societal
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1246 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-20 21:14
SM ISO690:2012
BELOSTECINIC, Grigore, GRIGORAŞ, Maria. Extensiunea şi necesitatea aplicării marketingului societal . In: Economica, 2009, nr. 6(70), pp. 34-42. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 6(70) / 2009 / ISSN 1810-9136

Extensiunea şi necesitatea aplicării marketingului societal

Pag. 34-42

Belostecinic Grigore1, Grigoraş Maria2
 
1 Academia de Ştiinţe a Moldovei,
2 Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

Aplicarea marketingului societal de către subiecţii economici, chiar uneori fără suport metodologic, este generată de faptul că e cea mai esenţială parte a marketingului progresist, creând valoare pentru toate părţile implicate, precum şi în toate situaţiile conjuncturale, mai puţin favorabile. Anume pentru marketingul societal sunt valide spusele lui Kotler că pe timp de criză niciodată nu trebuie reduse cheltuielile aferente marketingului.

The application of the societal marketing by economic subjects, even without any methodological support, is generated by the fact that it is the most essential part of progressed marketing, creating value to all involved parties, as well as in all conjectural less favorable situations,. Kotler’s quotation is very obvious to appreciate the validity of the societal marketing: “It is not reasonable to cut the afferent expenses for marketing during economic collapse”.