IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Universitatea de Stat din Moldova

2021 - 1

Diplomația digitală și diplomația WEB 2.0 în formarea imaginii atractive a statului pe arena internațională: aspecte teoretico-conceptuale
Ejov Alexandr , Ejova Cristina
Ştiinţa politică şi administrativă: provocări globale, soluţii locale
2021. Chişinău. Tipografia “Fox Trading”. 125-131.
Disponibil online 7 December, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 1

Particularităţile formării imaginii şi brandului oraşului
Ejov Alexandr
Teoria şi practica administrării publice
2019. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Administrare Publică. 262-266.
Disponibil online 29 May, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 2

Rolul strategiei de brand în promovarea oraşelor
Ejov Alexandr
Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale
SS. 2018. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 81-84.
Disponibil online 25 June, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordări teoretice fundamentale ale marketingului țării
Ejov Alexandr
Teoria şi practica administrării publice
2018. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Administrare Publică. 225-229.
Disponibil online 20 November, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017 - 2

Brandingul de stat: aspecte teoretico-practice
Ejov Alexandr
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe sociale
R, SS. 2017. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 296-299.
Disponibil online 13 May, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metodologia cercetării imaginii de stat
Ejov Alexandr
Teoria şi practica administrării publice
2017. Chișinău, Republica Moldova. S.C. „Elan Poligraf” S.R.L.. 170-174.
Disponibil online 3 January, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 2

Soft power of image policy of the UK and Germany: lessons forthe Republic of Moldova
Ejov Alexandr
Ţările post-sovietice între UE şi Federaţia Rusă – analiza circumstanţelor specifice şi tendinţelor politice
2016. Chișinău, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 260-269.
Disponibil online 17 July, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brandingul naţional: aspecte teoretice şi practice
Ejov Alexandr
Teoria şi practica administrării publice
2016. Chisinau, Moldova. S.C. „Garamont-Studio” S.R.L.. 177-180.
Disponibil online 2 April, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 2

Conceptul de europenizare și cadrul său teoretic
Ejova Cristina , Ejov Alexandr
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice
Nr. 1(167) / 2015 / ISSN 1957-2294
Disponibil online 24 July, 2015
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brandingul naţional ca instrument de formare a imaginii internaţionale a statului
Ejov Alexandr
Integrare prin cercetare şi inovare.Ştiinţe juridice și economice
R, SJE. 2015. Chisinau, Republica Moldova. Universitatea de Stat din Moldova. 206-209.
Disponibil online 19 October, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Diplomaţia publică ca instrument de formare a imaginii statului
Ejov Alexandr , Ejova Cristina
Integrare prin cercetare şi inovare.Ştiinţe sociale
Vol.1, R, SS. 2014. Chisinau, Republica Moldova. Universitatea de Stat din Moldova. 177-180.
Disponibil online 3 April, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2013 - 3

Rolul branding-ului naţional în formarea imaginii statului
Ejova Cristina , Ejov Alexandr
Integrare prin cercetare şi inovare.Ştiinţe juridice. Ştiinţe economice.
R, SJ, SE. 2013. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 219-221.
Disponibil online 5 June, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Историография изучения политического имиджа
Ejov Alexandr , Ejova Cristina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Nr. 3(63) / 2013 / ISSN 1814-3199 / ISSNe 2345-1017
Disponibil online 26 March, 2014
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Problems of theory and practice of contemporary state image building
Ejova Cristina , Ejov Alexandr
Moldoscopie
Nr. 1(60) / 2013 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063
Disponibil online 12 May, 2014
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012 - 1

Формирование политического имиджа в Республике Молдова в электоральном процессе 2009-2011 гг.
Ejov Alexandr , Ejova Cristina
Moldoscopie
Nr. 2(57) / 2012 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063
Disponibil online 2 December, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011 - 1

Политический имидж в электоральном процессе
Ejov Alexandr
Moldoscopie
Nr. 1(52) / 2011 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063
Disponibil online 19 November, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2009 - 1

Политический имидж и репутация: концептуальные аспекты
Moşneaga Valeriu , Ejov Alexandr
Moldoscopie
Nr. 1(44) / 2009 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063
Disponibil online 29 July, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2008 - 1

Политический имидж: аспекты измерения
Ejov Alexandr
Moldoscopie
Nr. 3(42) / 2008 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063
Disponibil online 19 November, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2004 - 1

Имидж политического лидера в Республике Молдова: некоторые аспекты
Stan Valentina , Ejov Alexandr
Moldoscopie
Nr. 2(25) / 2004 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063
Disponibil online 16 December, 2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-19 of 19