Afiliat la Universitatea de Stat din Moldova
Diplomația digitală și diplomația WEB 2.0 în formarea imaginii atractive a statului pe arena internațională: aspecte teoretico-conceptuale |
Ejov Alexandr , Ejova Cristina |
Ştiinţa politică şi administrativă: provocări globale, soluţii locale |
2021. Chişinău. Tipografia “Fox Trading”. 125-131. |
Disponibil online 7 December, 2021 |
Particularităţile formării imaginii şi brandului oraşului |
Ejov Alexandr |
Teoria şi practica administrării publice |
2019. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Administrare Publică. 262-266. |
Disponibil online 29 May, 2019 |
Rolul strategiei de brand în promovarea oraşelor |
Ejov Alexandr |
Integrare prin cercetare si inovare.Științe sociale |
SS. 2018. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 81-84. |
Disponibil online 25 June, 2019 |
Abordări teoretice fundamentale ale marketingului țării |
Ejov Alexandr |
Teoria şi practica administrării publice |
2018. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Administrare Publică. 225-229. |
Disponibil online 20 November, 2018 |
Brandingul de stat: aspecte teoretico-practice |
Ejov Alexandr |
Integrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe sociale |
R, SS. 2017. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 296-299. |
Disponibil online 13 May, 2021 |
Metodologia cercetării imaginii de stat |
Ejov Alexandr |
Teoria şi practica administrării publice |
2017. Chișinău, Republica Moldova. S.C. „Elan Poligraf” S.R.L.. 170-174. |
Disponibil online 3 January, 2018 |
Soft power of image policy of the UK and Germany: lessons forthe Republic of Moldova |
Ejov Alexandr |
Ţările post-sovietice între UE şi Federaţia Rusă – analiza circumstanţelor specifice şi tendinţelor politice |
2016. Chișinău, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 260-269. |
Disponibil online 17 July, 2018 |
Brandingul naţional: aspecte teoretice şi practice |
Ejov Alexandr |
Teoria şi practica administrării publice |
2016. Chisinau, Moldova. S.C. „Garamont-Studio” S.R.L.. 177-180. |
Disponibil online 2 April, 2018 |
Conceptul de europenizare și cadrul său teoretic |
Ejova Cristina , Ejov Alexandr |
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice |
Nr. 1(167) / 2015 / ISSN 1957-2294 |
Disponibil online 24 July, 2015 |
Brandingul naţional ca instrument de formare a imaginii internaţionale a statului |
Ejov Alexandr |
Integrare prin cercetare şi inovare.Ştiinţe juridice și economice |
R, SJE. 2015. Chisinau, Republica Moldova. Universitatea de Stat din Moldova. 206-209. |
Disponibil online 19 October, 2019 |
Diplomaţia publică ca instrument de formare a imaginii statului |
Ejov Alexandr , Ejova Cristina |
Integrare prin cercetare şi inovare.Ştiinţe sociale |
Vol.1, R, SS. 2014. Chisinau, Republica Moldova. Universitatea de Stat din Moldova. 177-180. |
Disponibil online 3 April, 2020 |
Rolul branding-ului naţional în formarea imaginii statului |
Ejova Cristina , Ejov Alexandr |
Integrare prin cercetare şi inovare.Ştiinţe juridice. Ştiinţe economice. |
R, SJ, SE. 2013. Chisinau, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 219-221. |
Disponibil online 5 June, 2020 |
Problems of theory and practice of contemporary state image building |
Ejova Cristina , Ejov Alexandr |
Moldoscopie |
Nr. 1(60) / 2013 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063 |
Disponibil online 12 May, 2014 |
Формирование политического имиджа в Республике Молдова в электоральном процессе 2009-2011 гг. |
Ejov Alexandr , Ejova Cristina |
Moldoscopie |
Nr. 2(57) / 2012 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063 |
Disponibil online 2 December, 2013 |
Политический имидж в электоральном процессе |
Ejov Alexandr |
Moldoscopie |
Nr. 1(52) / 2011 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063 |
Disponibil online 19 November, 2013 |
Политический имидж и репутация: концептуальные аспекты |
Moşneaga Valeriu , Ejov Alexandr |
Moldoscopie |
Nr. 1(44) / 2009 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063 |
Disponibil online 29 July, 2013 |
Политический имидж: аспекты измерения |
Ejov Alexandr |
Moldoscopie |
Nr. 3(42) / 2008 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063 |
Disponibil online 19 November, 2013 |
Имидж политического лидера в Республике Молдова: некоторые аспекты |
Stan Valentina , Ejov Alexandr |
Moldoscopie |
Nr. 2(25) / 2004 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063 |
Disponibil online 16 December, 2013 |
1-19 of 19