IBN
Închide
Dialog intercultural polono-moldovenescPsihologie, 2022
Rolul portofoliului ȋn dezvoltarea personalitǎții
Comorașu Aura
Școala Gimnazială Sascut, județul Bacău
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Posibilitățile digitalizării în desfășurarea serviciului psihologic în condițiile noi
Maximciuc Victoria
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cercetarea orientării valorice la studenți
Pavlenko Lilia, Cernopolc Cătălina
Universitatea de Stat din Tiraspol
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modalități de consolidare a relațiilor în comunicare
Vrabii Violeta
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Funcțiile evaluării – delimitări conceptuale
Baraliuc Nadejda
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Abc-ul bunelor maniere"- opțional integrat
Chirescu Loredana
Şcoala Gimnaziala nr. 1 Mârzănești, jud. Teleorman
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Partineriatul școală-familie ca factor esenţial în formarea culturii morale la copii/elevi
Fricațel Natalia, Silistraru Nicolae
Universitatea de Stat din Tiraspol
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evaluarea psihologică a elevilor din învățământul primar și gimnazial
Furdui Emilia
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reflecție despre metacogniție
Gheorghe Elena Cristina, Silistraru Nicolae
Universitatea de Stat din Tiraspol
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stabilirea valorilor promovate de membrii familiei ca modele de educație
Obada Doinița
Universitatea de Stat din Tiraspol
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Preferinţele comportamentale ale tinerilor cu impact asupra formării atitudinilor față de valoarea parentalității
Ovcerenco Nadejda
Universitatea de Stat din Tiraspol
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teorii şi modele ale motivaţiei în context şcolar
Vetrilă Sorina, Silistraru Nicolae
Universitatea de Stat din Tiraspol
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Educația digitală, între necesitate și oportunitate
Stanciu Delia Elena
Școala Gimnazială ”N. Iorga”, Bacău, România
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Educație steam: între așteptări și realizări ale cadrelor didactice din Republica Moldova după 3 ani de implementare în demersal educațional
Cazacioc Nadejda
Universitatea de Stat din Tiraspol
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Repere metodologice ale conceptului educațional STEAM
Cazacioc Nadejda12
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Revoluția inteligenței secolului XXI - cercetări interdisciplinare și probleme Ste(a)m
Cazacioc Nadejda12, Șeremet Ileana Simona3
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
3 Liceul Teoretic "Mihai Eminescu" or. Căuşeni
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Culegere de itemi- reper metodologic de evaluare a competențelor profesionale specifice, prin prisma tehnologiilor informaționale digitalizate
Danilov Aliona
Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Descrierea experimentului de constatare privind manifestarea competenței matematice la elevii din învățământul profesional tehnic postsecundar – viitori învățători ai claselor primare
Hajdeu Mihaela
Universitatea de Stat din Tiraspol
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metoda STEM, rezultatul produsului concesiv de promovare a noilor tendințe pedagogice
Ieșeanu Dumitru
Școala Profesională nr. 2, Cahul
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea competenței investigaționale a elevilor prin intermediul observațiilor astronomice la Near-earth asteroids
Tercu Jan Ovidiu12
1 Complexul Muzeal de Ştiinţele Naturii “Răzvan Angheluţă”, Galaţi,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 22