Partineriatul școală-familie ca factor esenţial în formarea culturii morale la copii/elevi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
208 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 17:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.064.137.034+371.212 (1)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (114)
SM ISO690:2012
FRICAȚEL, Natalia, SILISTRARU, Nicolae. Partineriatul școală-familie ca factor esenţial în formarea culturii morale la copii/elevi. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 142-148. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Partineriatul școală-familie ca factor esenţial în formarea culturii morale la copii/elevi

CZU: 37.064.137.034+371.212

Pag. 142-148

Fricațel Natalia, Silistraru Nicolae
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2022


Rezumat

Prin comportamentul membrilor familiei, în primul rând al părinţilor, - prin modul cum vorbesc, cum gesticulează, cum se comportă cu alţi oameni, cum se achită de îndatoririle sociale ş.a. -ei constituie în permanenţă modele, pe care copiii caută să le imite.

By the behavior of family members, first of all parents, - by the way they talk, how they gesture, how they behave with other people, how they pay for their social duties, etc. -they are constantly models that children seek to imitate.

Cuvinte-cheie
parteneriat, școală-familie, factor, formare, cultură morală, elevi,

partnership, school-family, factor, training, moral culture, students