Articolul precedent |
Articolul urmator |
307 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 11:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:159.955+371.212:371.12 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3844) |
Psihologie (3327) |
SM ISO690:2012 GHEORGHE, Elena Cristina, SILISTRARU, Nicolae. Reflecție despre metacogniție. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 157-162. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
|||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 37.015.3:159.955+371.212:371.12 | |||||
Pag. 157-162 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Metacogniția înseamnă totodată reflecție, o întoarcere spre sine, o întoarcere spre gând și gândire. Această operație de secționare a gândirii și a compartimentării acesteia în scopul cunoașterii personale, transformă individul întrunul capabil să cunoască și să recunoască „a știi” și „a nu știi”. A fi capabil de sesizare a ceea ce știi și a ceea ce nu știi reprezintă un comportament cu precădere metacognitiv. |
|||||
Cuvinte-cheie metacogniţie, dândire, construct, pedagofie, elev, învăţător, autoreflexiv, metacognition, giving, construct, pedagogy, student, teacher, selfreflexive |
|||||
|