Articolul precedent |
Articolul urmator |
371 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-04 16:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.032:371.314.6 (1) |
Educație (14391) |
SM ISO690:2012 COMORAȘU, Aura. Rolul portofoliului ȋn dezvoltarea personalitǎții. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 107-112. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.032:371.314.6 | ||||||
Pag. 107-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Una dintre metodele de evaluare alternativă este portofoliul, fiind considerată cea mai vastă metodă, ce are ȋn centrul acțiunii elevul. Totodată, ilustrează o modalitate de evaluare alternativă pe o perioadă mai lungă de timp, reflectȃnd progresul elevului pe mai multe planuri. Așadar, această strategie de evaluare prin metoda portofoliului trebuie să se ȋncadreze ȋntr-un anumit context care are ȋn vedere: particularitățile de vȃrstă ale elevilor, specificul disciplinei, nevoile și abilitățile elevului etc. Devenind parte integrantă a actului de ȋnvătareevaluare, elevul ajunge să fie conștent de propria evoluție, fiind ajutat și de intervenția ȋnvățătorului care ȋi comunică ȋn permanență acestuia calitățile, defectele, ariile de ȋmbunățățire a activităților. |
||||||
Cuvinte-cheie portofoliu, dezvoltare, strategie, elev, personalite, portfolio, development, strategy, student, personality |
||||||
|