Revoluția inteligenței secolului XXI - cercetări interdisciplinare și probleme Ste(a)m
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
250 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-27 20:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.2:37.016 (4)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1394)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda, ȘEREMET, Ileana Simona. Revoluția inteligenței secolului XXI - cercetări interdisciplinare și probleme Ste(a)m. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 208-215. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Revoluția inteligenței secolului XXI - cercetări interdisciplinare și probleme Ste(a)m

CZU: 001.2:37.016

Pag. 208-215

Cazacioc Nadejda12, Șeremet Ileana Simona3
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
3 Liceul Teoretic "Mihai Eminescu" or. Căuşeni
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2022


Rezumat

Procesul învățării integrate STEAM, permite elevilor să fie mai puțin restrictivi în gândirea lor, în modurile lor de lucru și în felul lor de a fi – să fie în cea mai bună poziție pentru a rezolva problemele din lumea reală prin integrarea STEAM și eliminarea „silozurilor” disciplinei, fie că sunt matematică, tehnologie, inginerie sau știință. Premisa este că, la nivel global, avem nevoie de societăți alfabetizate în STEM sau STEAM astfel problemele lumii vor fi depășite sau cel mai puțin diminuate. Acest obiectiv este realizabil atunci când integrăm învățarea și evaluarea în aceste domenii prin cunoștințe și procese multi-, inter- și transdisciplinare.

Integrated STEAM processing of learning allows students to be less restrictive in their abilities of thinking, ways of working, their ways of being – to be in the best position to solve real-world problems and integrated STEAM, and remove the discipline “silos”, whether they be mathematics, technology, engineering, or science. The premise is that, globally, we require STEM or STEAM literate societies if the world’s problems are going to be overcome or at least diminished. This goal is achievable when we integrate learning and assessment in these areas through multi-, inter-, and transdisciplinary knowledge and processes.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, educaţie STEAM,

interdisciplinarity, STEAM education