Articolul precedent |
Articolul urmator |
250 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-27 20:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.2:37.016 (4) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1394) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda, ȘEREMET, Ileana Simona. Revoluția inteligenței secolului XXI - cercetări interdisciplinare și probleme Ste(a)m. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 208-215. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
|||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 001.2:37.016 | |||||||
Pag. 208-215 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Procesul învățării integrate STEAM, permite elevilor să fie mai puțin restrictivi în gândirea lor, în modurile lor de lucru și în felul lor de a fi – să fie în cea mai bună poziție pentru a rezolva problemele din lumea reală prin integrarea STEAM și eliminarea „silozurilor” disciplinei, fie că sunt matematică, tehnologie, inginerie sau știință. Premisa este că, la nivel global, avem nevoie de societăți alfabetizate în STEM sau STEAM astfel problemele lumii vor fi depășite sau cel mai puțin diminuate. Acest obiectiv este realizabil atunci când integrăm învățarea și evaluarea în aceste domenii prin cunoștințe și procese multi-, inter- și transdisciplinare. |
|||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, educaţie STEAM, interdisciplinarity, STEAM education |
|||||||
|