Metoda STEM, rezultatul produsului concesiv de promovare a noilor tendințe pedagogice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
214 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 08:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:001.2+37.018.43 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3985)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1394)
SM ISO690:2012
IEȘEANU, Dumitru. Metoda STEM, rezultatul produsului concesiv de promovare a noilor tendințe pedagogice. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 228-232. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Metoda STEM, rezultatul produsului concesiv de promovare a noilor tendințe pedagogice

Stem method, the result of the concessional product to promote new pedagogical trends

CZU: 37.016:001.2+37.018.43

Pag. 228-232

Ieșeanu Dumitru
 
Școala Profesională nr. 2, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2022


Rezumat

Metoda STEM reprezintă o nouă viziune de a dezvolta abilitățile elevului la ore prin colaborare și conlucrarea transdisciplinară ce include obiecte înrudite cu profil real(Matematică, Informatică, Fizică,Chimie, Biologie). Lucrarea dată abordează descrierea oportunității dezvoltărilor interactive interdisciplinare și transdisciplinare, unde elevii pe deplin simt necesitatea muncii depuse în echipă rolul fiecărui coechipier și cel mai semnificativ factor fiind acel că această metodă se bazează în mare măsură pe proiecte ce cuprind o unitate de învățare sau o tematică unică pentru mai multe obiecte concomitent, anume acest factor determină reușita sporită a elevului nu numai la un obiect ci la mai multe obiecte concomitent.

The STEM method represents a new vision to develop the student's skills in classes through collaboration and transdisciplinary cooperation that includes related objects with a real profile (Mathematics, Computer Science, Physics, Chemistry, Biolophy). This paper addresses the description of the opportunity of interactive interdisciplinary and transdisciplinary developments, where students fully feel the need for teamwork the role of each teammate and the most significant factor being that this method is largely based on projects that include a learning unit or a unique theme for several objects simultaneously, namely this factor determines the increased success of the student not only in one object but in several objects at the same time.

Cuvinte-cheie
metoda STEM, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, metode interactive de predare – învățare – evaluare la distanță,

STEM method, interdisciplinarity, transdisciplinarity, interactive methods of teaching – learning – distance evaluation