Articolul precedent |
Articolul urmator |
214 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 08:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:001.2+37.018.43 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3985) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1394) |
SM ISO690:2012 IEȘEANU, Dumitru. Metoda STEM, rezultatul produsului concesiv de promovare a noilor tendințe pedagogice. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 228-232. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:001.2+37.018.43 | ||||||
Pag. 228-232 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metoda STEM reprezintă o nouă viziune de a dezvolta abilitățile elevului la ore prin colaborare și conlucrarea transdisciplinară ce include obiecte înrudite cu profil real(Matematică, Informatică, Fizică,Chimie, Biologie). Lucrarea dată abordează descrierea oportunității dezvoltărilor interactive interdisciplinare și transdisciplinare, unde elevii pe deplin simt necesitatea muncii depuse în echipă rolul fiecărui coechipier și cel mai semnificativ factor fiind acel că această metodă se bazează în mare măsură pe proiecte ce cuprind o unitate de învățare sau o tematică unică pentru mai multe obiecte concomitent, anume acest factor determină reușita sporită a elevului nu numai la un obiect ci la mai multe obiecte concomitent. |
||||||
Cuvinte-cheie metoda STEM, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, metode interactive de predare – învățare – evaluare la distanță, STEM method, interdisciplinarity, transdisciplinarity, interactive methods of teaching – learning – distance evaluation |
||||||
|