Articolul precedent |
Articolul urmator |
554 69 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 13:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8:377.6-053.6 (1) |
Psihologie (3512) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (277) |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana, RUSU, Rodica. Inteligența emoțională a tinerilor în procesul de formarea profesională. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 165-174. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol.6, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8:377.6-053.6 | ||||||
Pag. 165-174 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol curpinde o analiză teoretică și practică a inteligenței emoționale. În cadrul cercetării analitico-sintetic au fost exploarate diverse conjucturi științifice în vederea interpretării inteligenței emoționale, estimării rolului acesteia în gestionarea emoțiilor proprii şi ale celor cu care interacționăm. Cercetarea experimentală reflectă date actuale privind profilul inteligenței emoționale în funcție de nivelul aprecierii și exprimării emoțiilor proprii și aprecierea emoțiilor trăite de alții, controlul emoțiilor și utilizarea emoțiilor în soluționarea problemelor. Rezultatele cercetării a scos în evidență necesitatea dezvoltării inteligenței emoționale a subiecților pe conjunctura elementelor generative. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, conştientizare, autoreglare, empatie, motivaţie, abilități sociale, control, utilizare, exprimare, emotional intelligence, awareness, self-regulation, empathy, motivation, social skills, control, use, expression |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Antoci, D.I.</dc:creator> <dc:creator>Rusu, R.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Acest articol curpinde o analiză teoretică și practică a inteligenței emoționale. În cadrul cercetării analitico-sintetic au fost exploarate diverse conjucturi științifice în vederea interpretării inteligenței emoționale, estimării rolului acesteia în gestionarea emoțiilor proprii şi ale celor cu care interacționăm. Cercetarea experimentală reflectă date actuale privind profilul inteligenței emoționale în funcție de nivelul aprecierii și exprimării emoțiilor proprii și aprecierea emoțiilor trăite de alții, controlul emoțiilor și utilizarea emoțiilor în soluționarea problemelor. Rezultatele cercetării a scos în evidență necesitatea dezvoltării inteligenței emoționale a subiecților pe conjunctura elementelor generative.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This article covers a theoretical and practical analysis of emotional intelligence. Within the analytical-synthetic research, various scientific conjunctures were explored in order to interpret the emotional intelligence, to estimate its role in the management of our own emotions and those with which we interact. Experimental research reflects current data on the profile of emotional intelligence based on the level of appreciation and expression of one's own emotions and the appreciation of emotions experienced by others, emotion control and the use of emotions in problem solving. The results of the research highlighted the need to develop the emotional intelligence of the subjects on the conjuncture of generative elements.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol.6) 165-174</dc:source> <dc:subject>Inteligenţa emoţională</dc:subject> <dc:subject>conştientizare</dc:subject> <dc:subject>autoreglare</dc:subject> <dc:subject>empatie</dc:subject> <dc:subject>motivaţie</dc:subject> <dc:subject>abilități sociale</dc:subject> <dc:subject>control</dc:subject> <dc:subject>utilizare</dc:subject> <dc:subject>exprimare</dc:subject> <dc:subject>emotional intelligence</dc:subject> <dc:subject>awareness</dc:subject> <dc:subject>self-regulation</dc:subject> <dc:subject>empathy</dc:subject> <dc:subject>motivation</dc:subject> <dc:subject>social skills</dc:subject> <dc:subject>control</dc:subject> <dc:subject>use</dc:subject> <dc:subject>expression</dc:subject> <dc:title>Inteligența emoțională a tinerilor în procesul de formarea profesională</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>