Articolul precedent |
Articolul urmator |
552 69 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 13:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8:377.6-053.6 (1) |
Psihologie (3512) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (277) |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana, RUSU, Rodica. Inteligența emoțională a tinerilor în procesul de formarea profesională. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 165-174. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol.6, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8:377.6-053.6 | ||||||
Pag. 165-174 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol curpinde o analiză teoretică și practică a inteligenței emoționale. În cadrul cercetării analitico-sintetic au fost exploarate diverse conjucturi științifice în vederea interpretării inteligenței emoționale, estimării rolului acesteia în gestionarea emoțiilor proprii şi ale celor cu care interacționăm. Cercetarea experimentală reflectă date actuale privind profilul inteligenței emoționale în funcție de nivelul aprecierii și exprimării emoțiilor proprii și aprecierea emoțiilor trăite de alții, controlul emoțiilor și utilizarea emoțiilor în soluționarea problemelor. Rezultatele cercetării a scos în evidență necesitatea dezvoltării inteligenței emoționale a subiecților pe conjunctura elementelor generative. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, conştientizare, autoreglare, empatie, motivaţie, abilități sociale, control, utilizare, exprimare, emotional intelligence, awareness, self-regulation, empathy, motivation, social skills, control, use, expression |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-153369</doi_batch_id> <timestamp>1719095866</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-382-0.</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Inteligența emoțională a tinerilor în procesul de formarea profesională</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Diana</given_name> <surname>Antoci</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Rodica</given_name> <surname>Rusu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <pages> <first_page>165</first_page> <last_page>174</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>