Tehnologia elaborării resurselor educaționale deschise la disciplinele informatice în învățământul preuniversitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
372 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 16:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:004 (31)
Educație (14391)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189)
SM ISO690:2012
NAGOREANSCAIA, Aliona. Tehnologia elaborării resurselor educaționale deschise la disciplinele informatice în învățământul preuniversitar. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 299-302. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Tehnologia elaborării resurselor educaționale deschise la disciplinele informatice în învățământul preuniversitar

CZU: 371.3:004

Pag. 299-302

Nagoreanscaia Aliona
 
Centrul de Excelență în Servicii și Prelucrarea Alimentelor, mun. Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

În articolul dat este descrisă tehnologia elaborării curriculei la disciplina Sisteme informatice în unitățile de alimentație publică. De asemenea sunt evidențiate documentele reglatoare care stau la baza elaborării curriculei. La fel în articol sunt enumerate sursele de motivație a elevilor, competențele specifice disciplinii Sisteme informatice în unitățile de alimetație publică și finalitățile de studii. În același context sunt evidențiați pașii de elaboare a RED

This article describes the technology of curriculum development in the discipline of Information Systems in catering units. The regulatory documents underlying the development of the curriculum are also highlighted. Also in the article are listed the sources of motivation of students, skills specific to the disciplines Information systems in public catering units and study purposes. In the same context, the steps for developing the OER.

Cuvinte-cheie
RED, curriculum, tehnologie, competențe, finalităţi, competențe,

ODR, curriculum, technology, skills, purposes, competencies