Rolul competențelor sociale și emoționale în adaptarea la mediul școlar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
335 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-01 22:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (741)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
SIMO, Anna Maria. Rolul competențelor sociale și emoționale în adaptarea la mediul școlar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 235-243. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 2, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Rolul competențelor sociale și emoționale în adaptarea la mediul școlar

CZU: 37.015.3

Pag. 235-243

Simo Anna Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

Providing children with efficient social and emotional skills, we build for them a set of critical abilities for development, adaptation and integration in all the areas of life.

Înzestrând copiii cu competențe sociale și emoționale eficiente, le formăm un set de abilități critice pentru dezvoltare, adaptare și integrare în toate domeniile vieții.

Cuvinte-cheie
adaptation, social and emotional skills, development, integration, emotional intelligence, socialization,

adaptare, competențe sociale și emoționale, dezvoltare, integrare, Inteligenţa emoţională, socializare