Experimentele interdisciplinare–activități de motivare pentru studierea biologiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
501 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 18:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.857 (37)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
CÎRJA, Natalia. Experimentele interdisciplinare–activități de motivare pentru studierea biologiei. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 331-336. ISBN 978-9975-76-327-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 8, Vol.1, 2021
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021

Experimentele interdisciplinare–activități de motivare pentru studierea biologiei

CZU: 372.857

Pag. 331-336

Cîrja Natalia
 
IP Liceul Teoretic "Budești"
 
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2021


Rezumat

Interdisciplinaritatea este un mod de acțiune specific cercetării/investigației științifice care poate fi transferat în domeniul educației oferind profesorului spațiu liber pentru manifestarea prin activități formale și non-formale de învățare. Utilizarea metodei experimentale în studiul ştiinţelor este importantă prin contribuţia adusă la formarea şi dezvoltarea personalităţii elevilor, dar și prin aportul motivațional. . În înfăptuirea unui învăţământ modern, formativ, predarea – învăţarea interdisciplinară este o condiţie importantă. Corelarea cunoştinţelor de la diferitele obiecte de învăţământ contribuie substanţial la realizarea educaţiei elevilor, la formarea şi dezvoltarea flexibilităţii gândirii, a capacitaţii lor de a aplica cunoştinţele în practică. Interdisciplinaritatea crește nivelul de interes față de disciplină și motivația pentru cunoaștere și învățare.

Interdisciplinarity is a specific action mode of scientific research/investigation that can be transferred to the educational domain, offering the teacher the free space to manifest through formal and non-formal learning activities. Using the experimental method in the process of learning the Sciences it is important because of the contribution brought to the development of the personality of the students and moreover by then motivational support. Interdisciplinary learning is an important condition for achieving formative modern education. Linking acquired knowledge from different subjects contributes essentially to the realization of students’ education, to the development of flexible thinking and also to the skill of the students to apply their knowledge in practice. Interdisciplinarity increases the level of Interest toward the subject and motivation to know and learn.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, experiment, motivare, competenţă, cercetare,

interdisciplinarity, experiment, motivation, competence, research