Articolul precedent |
Articolul urmator |
501 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 18:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.857 (37) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 CÎRJA, Natalia. Experimentele interdisciplinare–activități de motivare pentru studierea biologiei. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 331-336. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.857 | ||||||
Pag. 331-336 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interdisciplinaritatea este un mod de acțiune specific cercetării/investigației științifice care poate fi transferat în domeniul educației oferind profesorului spațiu liber pentru manifestarea prin activități formale și non-formale de învățare. Utilizarea metodei experimentale în studiul ştiinţelor este importantă prin contribuţia adusă la formarea şi dezvoltarea personalităţii elevilor, dar și prin aportul motivațional. . În înfăptuirea unui învăţământ modern, formativ, predarea – învăţarea interdisciplinară este o condiţie importantă. Corelarea cunoştinţelor de la diferitele obiecte de învăţământ contribuie substanţial la realizarea educaţiei elevilor, la formarea şi dezvoltarea flexibilităţii gândirii, a capacitaţii lor de a aplica cunoştinţele în practică. Interdisciplinaritatea crește nivelul de interes față de disciplină și motivația pentru cunoaștere și învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, experiment, motivare, competenţă, cercetare, interdisciplinarity, experiment, motivation, competence, research |
||||||
|