Consolidarea strategiei concurențiale a companiei prin intermediul marketingului relațional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
597 46
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 14:55
SM ISO690:2012
PASCARI, Ludmila, CEAICOVSCHII, Alexandr. Consolidarea strategiei concurențiale a companiei prin intermediul marketingului relațional. In: Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii, 1 decembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, Vol.5, pp. 24-28.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii
Vol.5, 2020
Seminarul "Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii"
Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2020

Consolidarea strategiei concurențiale a companiei prin intermediul marketingului relațional

Strengthening the competitive strategy of the company through relational marketing


Pag. 24-28

Pascari Ludmila, Ceaicovschii Alexandr
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 decembrie 2020


Rezumat

Obiectivul marketingului relațiilor este de a crea conexiuni puternice cu clienții, chiar emoționale, iar conexiunea clientului cu un brand poate duce la afaceri continue, la promovarea gratuită „de la gură la ureche” a informațiilor din partea clienților care pot genera oportunități. Articolul analizează atragerea și retenția clienților, din perspectiva marketingului relațional. Totodată prezintă aspectele majore la care se referă atragerea, păstrarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții companiei S.A. Orange Moldova.

The objective of relationship marketing is to create strong connections with customers, even emotional, customer connections to a brand that can lead to ongoing business, free word-of-mouth promotion and information from customers that can generate leads. The article analyzes the customers attraction and retention from perspective of relational marketing. Also presents major aspects covered by attracting, retaining and developing relationships with customers S.A. Orange Moldova.

Cuvinte-cheie
marketing relațional, client, strategie, entitate, segment, servicii, eficienţă,

relational marketing, customer, strategy, entity, segment, services, efficiency