Articolul precedent |
Articolul urmator |
598 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 14:55 |
SM ISO690:2012 PASCARI, Ludmila, CEAICOVSCHII, Alexandr. Consolidarea strategiei concurențiale a companiei prin intermediul marketingului relațional. In: Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii, 1 decembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, Vol.5, pp. 24-28. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii Vol.5, 2020 |
||||||
Seminarul "Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii" Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 24-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Obiectivul marketingului relațiilor este de a crea conexiuni puternice cu clienții, chiar emoționale, iar conexiunea clientului cu un brand poate duce la afaceri continue, la promovarea gratuită „de la gură la ureche” a informațiilor din partea clienților care pot genera oportunități. Articolul analizează atragerea și retenția clienților, din perspectiva marketingului relațional. Totodată prezintă aspectele majore la care se referă atragerea, păstrarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții companiei S.A. Orange Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing relațional, client, strategie, entitate, segment, servicii, eficienţă, relational marketing, customer, strategy, entity, segment, services, efficiency |
||||||
|